19-10 Bunker feest Den haag

sander

_
Sendex ben ik. En m'n set bestaat voornamelijk uit ouwe acid en een beetje electro enzo.

zuidwal_okt02.gif

Laatst gewijzigd:
Owkee dan!
Leuk dat brian d'r ook bij is, die heb ik nl al lang niet meer gesproken.
kGa 's ff kijken of ik d'r ook bij kan zijn. :)

Hmm, maar Bunker Den Haag kan ook in Rotjeknor feestjes geven...

eh tandarts ook !!!

ik moet volgende week weer :D :(

maar seutek rules, my fav detroit dj uit r'dam

Waar is het nou precies? Ik kan met google nix vinden en ik wil er graag heen.. Okee zuidwal 52 is in principipie genoeg.

Staat genoteerd, wat is dat voor vage tent ? Ik ken daar alleen wat kantoorpanden en een vegetarische groenteboer ...

Paul.

Ik kan me vaag herinneren dat het overdag een soort low budget restaurant is.
Je ziet van buiten door de ramen alleen het eerste gedeelte, maar er liggen nog 2 ruimtes achter.

Ik ga er wezen hoor !

Sander Live in The Hague !!

Sander Live in The Hague !!

O.K. dan.

net thuis van het bunker feest in Den Haag.

Sander Live at the Zuidwal 52 b !!!!

Helemaal kicken !! De line-up was als volgt:

Sander, MPC, Juno 60 met kenton, 303, 808, 101, 707, Zoom FX-je, Behringer mixertje, P.A. van het huis (ik heb betere gehoord).

Rond een uur of kwart voor twee trad Sander aan met enkele losjes voorbereidde sequences uit de MPC. Daarin dus lustig varieren en knoppen draaien. Het low-tech publiek stond verbijsterd te kijken van de lenige vingers van Sander. Iemand naast me zei: "Begrijp jij er wat van ?" Ik heb nog gezegd van wel, maar die boodschap kwam niet echt over.

Sander deed een set met wat ouwe Acid en Electro-achtige dingen. Dat vond ik top om te zien en te horen. Veel beter dan de (vrouwelijke) deejays die daarvoor aantraden, alhoewel de laatsten weer charmanter waren :)
De rest van het publiek vond dat ook, alhoewel er meer voetjes van de vloer hadden gekund. Tekenend was wel dat na het afsluiten van Sander de dansvloer helemaal leegstroomde ...
Ik heb me helemaal vermaakt. Swingen en loeren, naar de knoppendraaier himself. Zelf kan ik er geen hout van, live optreden bedoel ik. Dus zeer veel bewondering en sjapoo !!!

Wie was er nog meer bij van het forum ?

Paul.

ik was er en boost303 was er en breed was er

Back