Akai s2000 voor 60e.

Origineel geplaatst door bikkel
Dus een S-950 brengt net zo veel of meer op op als een S-2000?

Bizar!

Vraag en aanbod verhaal.
Prijstechnisch zijn ze bij uitkomen voor ongeveer evenveel geld in de markt gezet.
S950 was denk ik nog zelfs iets duurder.
S950 heeft bepaalde status binnen de H-Hop scene.

Een ander voorbeeld:
S3200XL was bij introductie nieuw toedertijd FL 10.000,-
MPC3000 was bij introductie nieuw toendertijd FL 6.900,-

Nu:
S3200XL +/- 300,- a 400 Euro
MPC3000 +/- 1500 a 1750 Euro
kortom vraag en aanbod/status/vintage etc. etc.

Origineel geplaatst door mikemix
Omdat ie niets meer extra heeft wat andere samplers ook kunnen en die ook nog veel meer kunnen.:D
Is persoonlijk, ik heb een hoop HW staan hier en dan zie ik de toegevoegde waarde van die S2000 niet.
Ik zeg ook niet dat je er geen lekkere plaatjes mee kan maken :)

Ik heb hier ook nog altijd een S950 staan, deze kan nog niet eens de helft wat die 2000 doet
maar wat die S950 doet is super met beats.

Offt, werkt dat SCSI boardje nu in die S950 van jou?

Treurig maar waar: kweenie, kan aan SCSI board liggen, aan hard disk of zelfs bekabeling ....., geen tijd he.

Origineel geplaatst door mikemix
Omdat ie niets meer extra heeft wat andere samplers ook kunnen en die ook nog veel meer kunnen.:D
Is persoonlijk, ik heb een hoop HW staan hier en dan zie ik de toegevoegde waarde van die S2000 niet.
Ik zeg ook niet dat je er geen lekkere plaatjes mee kan maken :)

Ik heb hier ook nog altijd een S950 staan, deze kan nog niet eens de helft wat die 2000 doet
maar wat die S950 doet is super met beats.

Neu, als je al een hele stapel dikke samplers hebt, inclusief s3000/3200XL dan heeft een S2000 niks toe te voegen, maar dat maakt het geen draak van een sampler. Het ding is erg basic, maar niet veel minder dan een 3000xl. En dan is 60 euro een habbekrats. Bovendien, volgens mij ben je tegenwoordig voor 32MB geheugen dat in een S2000/3000xl/3200xl werkt meer kwijt omdat het alleen met een hoop moeite en uitzoekwerk te vinden is !

Origineel geplaatst door vinnieq
Treurig maar waar: kweenie, kan aan SCSI board liggen, aan hard disk of zelfs bekabeling ....., geen tijd he.

Ik weet iemand die hem wel wilt overnemen :o:

S2000 = S3000XL zonder groter display en 8 out standaard.

Maand of wat terug een s3000xl voor €100,- weer teruggekocht. Overigens heb ik voor de eerste en vorige s3000xl gewoon de nieuwprijs fl. 4.400,- betaald..

nee maar.. er staat er nu alweer eentje te koop, voor hetzelfde bedrag.. en blijkbaar toch een andere verkoper? :confused:

Nette Akai Sampler S2000 met 32 MB geheugen, Software v2.0 (meest recente), SCSI kabel voor aansluiten op PC, Windows software MESA v2.2, inclusief handleidingen sampler/MESA.

Sampler is nooit on stage geweest, dus geen vervoerschade etc.

hier

Back