Synthologie....

Allard Krijger

Nieuwkomer
Beste mensen,

Ik ben zo vrij om hier aan te kondigen dat zaterdag 19 augustus , dat is aanstaande zaterdag al, er een kursus synthologie is, bij i4-muzique te Eindhoven. (www.i4-muzique.nl) Op de site van Interface staat hier ook wat info over (www.interface.nl). kosten € 75,--pp

Hoe meer mensen er komen, hoe leerzamer het voor iedereen wordt. Ook voor mij, want deze kursus is niet zozeer een"kop dicht en luister naar mij" gebeuren, maar een uitwisseling en ontdekken van ideeën, om die vervolgens tot een duidelijk geheel te kneden. Dus,..... doe mee!

Groet!!

Allard Krijger

Hey!

ik heb je rond zien lopen op de meeting en kritische blikken zien werpen op diverse synths :D

-C-

Ha!

Dat klopt. Ik was erg nieuwsgierig of jullie ook écht bestonden, en dat bleek zo te zijn. Mijn blikken waren overigens niet 'kritisch' maar meer van 'goh, leuk!'. Al met al een leuke ervaring. Nou zal ik nooit een echte 'journalist' worden, ik begrijp apparaten geloof ik soms beter dan mensen, maar dit was de moeite waard. Komt ook een kort stukje van in de Interface.

Gr,

Allard.

Bedankt, ik vond het zeer leerzaam.

Leuk om geluiden te maken vanuit het geluid ipv vanuit de synth..

Back