bezorgt feedback altijd zo traag?

SpaceAgent202

Sinds 2001
heeft iemand ervaring met de verzendservice van feedback?

ik zou dinsdag een pakketje thuis krijgen is mij beloofd....
nu wordt het als alles goed is morgen eindelijk pas bezorgd
dat noem ik nou niet service of is dit overal de gang van zaken?
*snif*
meen me toch te herinneren dat ik bij plebweb weleens iets heb besteld vrijdagsmiddags wat zaterdagmorgen bezorgd werd.....

Mijn ervaringen met Feedback zijn erg variërend. Heb meer dan 6 weken moeten wachten op mijn S3000XL. Toen ik na 2 à 3 weken nadat ik besteld had weer eens ging bellen hoe het met de bestelling stond, waren ze blij dat ik belde, omdat ze mijn telefoonnummer kwijt waren. Stevig staaltje van zuiver amateurisme..... Ik kreeg toen het idee dat ze nog helemaal niets besteld hadden, want het duurde verviolgens nog eens ruim 3 weken voordat hij eindelijk geleverd kon worden. Bovendien zat de 32 Mb geheugen waarvoor ik wel betaald er niet in, maar gewoon de standaard 2 Mb :(:(:(:(

Op mijn Nordlead 2 heb ik ook zo'n 6 weken moeten wachten. Op een simpele vraag per e-mail waarin ik vroeg hoe duur die pcmcia geheugenkaartjes kosten, kreeg ik pas na 2 maanden antwoord.

Ook had ik een M-Audio Delta 1010 bij ze besteld, maar in eerste instantie leverden ze een 2e hands-model af, terwijl ik toch echt nieuw had besteld, dus het pakket kon weer retour en moest toen wachten op een nieuwe, want die moest besteld worden. Veel gedoe op niets af :( Persoonlijk heb ik het wel gehad met Feedback, maar......

Ik heb van de andere kant ook wel weer betere ervaringen. Heb een stuk of 3 keer wat dingen besteld voor een vriend van me en die werden supersnel bezorgd. Blijkbaar kunnen ze het wel.

Toen ik m'n sherman bestelde beloofde ze me dat ie over maximaal 2 dagen thuisbezorgd zou worden, echter heeft het na enkele belletjes 2 weken geduurd voordat ik 'm eindelijk had. Ik had net zo goed ff naar belgie kunnen rijden om 'm op te halen. Bleek dat ze 'm niet hadden opgestuurd omdat ze de doos niet konden vinden (ff een belletje ter info zat er niet in)
Ik heb toen ook nog 3 maanden kunnen wachten op het rackmountsetje (wat er in 1e instantie niet bij zat) en betreft de manual heb ik de hoop maar opgegeven want die heb ik nog steeds niet.

M'n mpc werd echter WEL na 2 dagen netjes thuisbezorgd.

Het is misschien een beetje off topic, maar ik heb mn bestelling bij Feedback pas geleden nog geannuleerd, omdat ze het presteerden om zonder aankondiging op de uiteindelijke factuur een prijsverhoging van 10% te vermelden. JAaaa dag, niet dus..........

Ik het het idee dat de mensen van het online gedeelte bij Feedback Rotterdam wat minder uit hun neus zitten te peuteren dan bij hun vestiging in Utrecht.

Ik was ooit geinteresseerd in een bepaald setje trommels (jawel) die in de occasion list stond, met een U-tje van vestiging Utrecht er bij. Ik heb ze daar over gemail, of die set er nog was, nooit reactie op gekregen. Op een vrije middag ben ik es langs gegaan, de verkoper van de drums afdeling was "lunchen" of whatever, maar de andere verkopers dachten me te kunnen vertellen dat de set waarschijnlijk al weg was.
Nu ik laatst op de site keek zag ik de set er nog steeds op staan, ik heb ze een mail gestuurd, maar wederom geen reactie gehad.

Artikelen die in Rotterdam staan zie ik wel regelmatig verschijnen en verdwijnen van de occasionlist en mijn mails worden zo waar beantwoord.

Hmm, mijn ervaringen van Feedback R'dam... Ik word er doorgaans goed geholpen. Alleen op de recording afdeling zat vroeger een beste man waarvan ik me soms afvroeg of hij wel wist waar hij het over had. Maar dat is nu gelukkig anders. Enig minpunt vind ik dat ze af en toe goed kunnen laten merken dat ze iets eigelijk niet voor dezelfde prijs als de concurrent willen verkopen. Dan moet je niet beweren dat je goedkoper bent.

Verder mist m'n nieuw gekochte Rode NT3 de registratiekaart. Die was al uit de handleiding gescheurd. Omdat hij het verder wel goed deed heb ik daar niet meer moeilijk over gedaan, al was ik wel even pissed omdat ik betaal voor iets wat nieuw zou moeten zijn.

Oh ja, ben vergeten te zeggen dat ik tegenwoordig bel ipv mailtjes sturen. Een reactie op de prijs van een S5000 kwam pas na 3 maanden of langer. Maar Feedback is hier echt niet de enige die een belabberde e-mail communicatie heeft. Winkeliers snappen blijkbaar nog niet dat e-mail, snelle communicatie ten doel heeft.

Ik had een Emagic Emi bij ze besteld.
Donderdag rond 4 uur gebeld , volgende ochtend rond 11 uur binnen . Perfect .. En bijn a 100 euro goedkoper dan de rest van Nederland .
Dit was mijn eerste koop daar maar ik denk dat ik er wel meer ga kopen .
Ik heb nog niet alles bekekn op het net maar in Nederland zijn ze volgens mij het goedkoopst .

mijn zending hebben ze netjes elektronisch aangemeld bij de tpg
daarna de zending niet op tijd ingepakt,
vervolgend zonder voormelding alsnog bij tpg ingeleverd,
2 dagen wachten, vrijdag binnen in plaats van maandag, beetje jammer hoor als je er op rekent dat iets een bepaalde dag binnenkomt en het steeeds een dagje en nog een dagje en nog een dagje en nog een dagje later wordt.

maar okee ik heb mn spulletjes, ga het misschien wel opnieuw proberen om iets te bestellen aldaar ooit, we zien wel. de concurrent is nu ook een optie

Back