[hardtrance/trance] Take control

stevy

Ouwe rot
Hoi allemaal.

Ik heb hier een preview versie = intro plus klein middenstuk, van een track waar ik dit x echt tevreden over ben. het is helemaal mijn stijl geworden.

Stiekem een verhaaltje erachter... Amerikaans pophuis vol... mensen betalen 100 dollar voor een kaartje... je komt stage op en laat je handen zien waarmee t moet gaan gebeuren... publiek gaat uit zn dak en je begint....

zo:

link

haha... droom droom droom droom droom :D:D:D

anyway, thanks voor je mening en reactie.

Gemaakt met bijna alles wat ik heb, publiek komt van internet. (de samples dan he :D)

lekkere track, dit is niet mijn stijl qua muziek, maar ik vind hem goed in elkaar zitten!
Ga zo door!

vind het ook een lekker plaatje, lekker straight forward losssss

Alleen de intro vind ik wel een hardstyle achtig met al die claps op de maat, heb echt het idee tot 0:50 dat ik in een hardstyle plaat zit. Met name ook door die (gefilterde kick ofzo) geluiden op 0:51 en 0:52 zitten.

Voor de rest toppie :doei:

hé bedankt voor het beluisteren! Hardstyle invloeden mogen van mij wel... soms nét ff over de trance grens heen is op een heerlijk feestje geen overbodige luxe.

13 in een dozijn track? wth mag dat voorstellen dan?! :P:D

iig bedankt!

Origineel geplaatst door Baseman
Nog even vragie hoor....
Met welke apparatuur en /of software heb je dit gemaakt?

Dit maal bijna alles wat ik heb :P. Ik gebruik vooral software: JP8000, z3ta, vanguard, hypersonic2, blue101, (geloof ergens ook nog een junglist) reason3 en zooi fx plugins + camel phat dist. Alles geseq en afgemixt in FL 6.

Klinkt hartstikke lekker. Die hardstyle invloeden mogen er ook zijn.
Het thema is heerlijk en over het algemeen is er niks verkeerd aan de hele track.

Enige minpuntje maar dat is persoonlijk: die sample van het publiek is leuk voor de sfeer maar zou ik niet in de track verwerken. Dan komt de track wat bescheidener en professioneler over, maar nogmaals, dat is mijn mening.

:okdan: voor het thema!

Klinkt lekker hoor:okdan:

Back