EricPreston
Nieuwkomer
te koop
STANTON FINALSCRATCH 2
Alles compleet incl. originele doos.
De FinalScratch is van maart van dit jaar, verkeerd in nieuwstaat en is alleen thuis gebruikt.
Aangezien ik mijn grenzen nog een beetje verlegd heb naar het spelen met Ableton Live en controllers, gaat FinalScratch de deur uit. Je krijgt de retail van Traktor DJ Studio 2.6 erbij, incl. handleiding, doos en disc (werkt op zowel Windows als Mac OS X)
De FinalScratch cd's zijn de verpakking niet uitgeweest, 2 van de 4 vinyls zijn wel stevig gebruikt maar die kun je altijd nog extra los bijkopen bij zaken als New-Line etc.
Prijs incl. verzending + TDJS 2.6 = 550 euro
Betalen kan via bankoverschrijving en als je in de buurt bent (Heerlen, Limburg) mag je altijd de zaak eerst komen bekijken.
Stuur me een berichtje bij interesse!
Foto's worden later vandaag toegevoegd, de camera is nog aan het opladen.
Stanton FinalScratch 2 Website
Stanton FinalScratch 2 Demo Video
New-Line.nl info link
Tutorial voor PC gebruikers
STANTON FINALSCRATCH 2
Alles compleet incl. originele doos.
De FinalScratch is van maart van dit jaar, verkeerd in nieuwstaat en is alleen thuis gebruikt.
Aangezien ik mijn grenzen nog een beetje verlegd heb naar het spelen met Ableton Live en controllers, gaat FinalScratch de deur uit. Je krijgt de retail van Traktor DJ Studio 2.6 erbij, incl. handleiding, doos en disc (werkt op zowel Windows als Mac OS X)
De FinalScratch cd's zijn de verpakking niet uitgeweest, 2 van de 4 vinyls zijn wel stevig gebruikt maar die kun je altijd nog extra los bijkopen bij zaken als New-Line etc.
Prijs incl. verzending + TDJS 2.6 = 550 euro
Betalen kan via bankoverschrijving en als je in de buurt bent (Heerlen, Limburg) mag je altijd de zaak eerst komen bekijken.
Stuur me een berichtje bij interesse!
Foto's worden later vandaag toegevoegd, de camera is nog aan het opladen.
Stanton FinalScratch 2 Website
Stanton FinalScratch 2 Demo Video
New-Line.nl info link
Tutorial voor PC gebruikers