mpc1000 v2 830 euro

anoniempje

hobby knooier
en hij is weer omlaag de mpc1000 v2

eerst weer geintroduceerd naar 1000 euro

nu weer 830 euro voor de zwarte v2 dus, bij music house koeln

die prijs moet je niet aanhouden .... prijzen uit katalog kunnen verschillen met de werkelijkheid !!!
lees de kleine lettertjes .

Beste kun je bellen met de nederlandse afd. en dan een prijs afspreken. verzendkosten binnen de benelux hanteren ze gelukkig niet meer , zijn toch weer 8 euri's

Maurice

Heb een tijdje gesjopt bij Thomann , maar de laatste bestelling bij Music store was binnen 24 uur in huis !!!

ik bestel ook vaak bij music house, en die prijzen in de catalogus zijn de zelfde prijzen als ik uiteinedlijk ook zelf betaal, heb tenminste nog niet anders meegemaakt dat het uiteindelijk duurder is als in de catalogus, wel goedkoper.

Heb nooit die prijsverhoging begrepen , gelukkig gaat ie weer naar de 800 toe...

Maurice

En een MPC2500 voor 1505€ bij Orbit!

Ik heb net ff gebeld met Dijkman muziek, maar het blijkt dus E.999,- voor de v2 (inc. 128MB) te zijn. De oude mpc1000
is nu E.799,- . Een beetje onduidelijk / misleidend :( , daggik zo..

Origineel geplaatst door Thoraval
dus je betaald 200 euro voor een zwarte kleur?!?

of heb ik iets gemist?

Idd....zwarte kleur....paar dialtjes zijn grijs ipv wit en je krijg die Harddisk mounting kit erbij die je los kunt kopen voor 20-25 euro ofzo.

Zwart is zeker erg duur ofzo? :D

bij Thomann is hij nu 990,- met 128 ram.
damn had gehoopt dat ie naar 800 ging zakken ...

Bij Thomann is ie op het moment niet leverbaar , zal wel een nieuwe partij zijn tegen een nieuwe prijs.

Maurice ... spaart nog even door.

Origineel geplaatst door OnAcid
Zeker hetzelfde zwart als dat van Apple. 8D

Wilde ik net zeggen. Dat zwart kost 200 euro...

Back