TheKing Mini Midi Mietsie Lid sinds 12 augustus 2006 Berichten 133 Locatie Tilburg 19 augustus 2006 #1 Ik zoek een M-Audio Midisport 4x4. Wel graag een net en onbeschadigd exemplaar. Liefst niet te ver uit de buurt.
Ik zoek een M-Audio Midisport 4x4. Wel graag een net en onbeschadigd exemplaar. Liefst niet te ver uit de buurt.
TheKing Mini Midi Mietsie Lid sinds 12 augustus 2006 Berichten 133 Locatie Tilburg 21 augustus 2006 #2 Ondertussen een aanbod gekregen voor 55 euro. Daar ga ik even mee verder. Als het succesvol is dan kan het op slot (laat ik nog weten)
Ondertussen een aanbod gekregen voor 55 euro. Daar ga ik even mee verder. Als het succesvol is dan kan het op slot (laat ik nog weten)
TheKing Mini Midi Mietsie Lid sinds 12 augustus 2006 Berichten 133 Locatie Tilburg 22 augustus 2006 #3 Op slot Op slot Deal is rond, midisport zit in de post. Dank voor uw aandacht en aanbiedingen. Kan op slot.
Op slot Op slot Deal is rond, midisport zit in de post. Dank voor uw aandacht en aanbiedingen. Kan op slot.