zelf akai programs of sample cd,s maken

anoniempje

hobby knooier
hoi, Ben vandaag eens een library met samples voor mezelf aan het maken, ik stuur de samples per recycle naar de sampler, op de sampler zelf gooi ik ze in een program, bijv program kicks met alle kicks, of program claps met alle claps etc.

Maar met recycle kan je per keer maar 1 sample versturen, aangezien ik er nog een stuk of 600 te gaan heb word ik hier aardig geirriteerd van.

Is er een oplossing om zelf akai cd,s te maken? of een programma die de hele rits losse samples in 1 keer naar de sampler stuurt ?

Of een programma dat ik het akai program met alle nodige samples erin op de pc kan maken, verdelen over de keys en het complete pogram met samples naar de sampler sturen ?

In elk geval alles wat beter is dan 1 sample per keer sturen komt geroepen. Het gaat om een akai s3000 met scsi cd-rom en jazz harddisk

Origineel geplaatst door bronswerk
CDXtract.

of translator..
(full version)
je kunt tientallen samples naar je s3000 sturen tegelijk..
je moet wel eerst je jazz drive aan je pc hangen daarna terug aan je sampler hangen
ik hoop dat je scsi hebt op je pc..

Origineel geplaatst door Frank-T
of translator..
(full version)
je kunt tientallen samples naar je s3000 sturen tegelijk..
je moet wel eerst je jazz drive aan je pc hangen daarna terug aan je sampler hangen
ik hoop dat je scsi hebt op je pc..

ja dat heb ik, scsi cd-rom speler en de scsi jaz drive hangen bijde aan de pc en ook aan de sampler,

bronswerk> met cdxtract kon ik inderdaad de jaz en scsi cd-rom openen. helaas omdat het een demo is kon ik alleen het eerste program loaden.

wat kost translator en waar kan je het kopen, of alleen online? en cdxtract?

Origineel geplaatst door anoniempje
ja dat heb ik, scsi cd-rom speler en de scsi jaz drive hangen bijde aan de pc en ook aan de sampler,

bronswerk> met cdxtract kon ik inderdaad de jaz en scsi cd-rom openen. helaas omdat het een demo is kon ik alleen het eerste program loaden.

wat kost translator en waar kan je het kopen, of alleen online? en cdxtract?

ik heb het evt voor je..
heb ook cd extract..
pb me effe..

Back