Tweede nummer af (hardcore)

DraZziC

Ingeburgerd
Vet! Hardcore uit Eindhovuh!

Ga je nog steeds voor die wedstrijd in Italie?

great percussie

Gekke Engrishman!

Maar ik vind hem niet zo eigenlijk.....beetje achterhaald, en ook erg standaard. De uitvoering is op zich wel OK.

beukuh!

Ik vind dat de basdrum wel iets vetter had gemogen (in de stijl van "name of the dj" van chosen few), ik vind hem iets te dof. Het melodietje vind ik ook minder. De rest van de geluiden zijn wel vet en de opbouw vind ik ook goed.

succes verder!

Vet! Hardcore uit Eindhovuh!

Ga je nog steeds voor die wedstrijd in Italie?

Hey ja je weet dat nog goed :) Het stemmen is paar dagen geleden begonnen en zal doorgaan tot en met woensdag dan zullen de stemmen getelt worden en daarna zullen de winaars bekend worden gemaakt. Beide nummers die ik tot nu toe heb ik gemaakt heb ik ingestuurd, ik hou jullie op de hoogte hoe het afloopt!
Edit:
Btw allebei de nummers zijn de voorrondes door en zo'n 30 nummers zitten nu in de eindfase, waar onder dus 2 van mij, en 2 nummers zullen op plaat verschijnen dus erg spannend allemaal :)

great percussie
Gekke Engrishman!

Maar ik vind hem niet zo eigenlijk.....beetje achterhaald, en ook erg standaard. De uitvoering is op zich wel OK.

Hmmz mun engels is niet zo goed ff fixen dadelijk tnx!

beukuh!

Ik vind dat de basdrum wel iets vetter had gemogen (in de stijl van "name of the dj" van chosen few), ik vind hem iets te dof. Het melodietje vind ik ook minder. De rest van de geluiden zijn wel vet en de opbouw vind ik ook goed.

succes verder!

Klopt ik heb altijd last van bassdrums als ik hem harder maken (minder dof) gaat alles clippen dus daar moet ik nog iets op vinden, weet je zo daar een oplossing voor in gebruik Reason ook met Compressie kom ik niet echt verder.

Voor hardcore vind ik het best geinig klinken! Lekker evile basssynth zo bijna op het einde... Maar tja, beetje hard hé :)

Back