• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

T.c. Electronics Tripe-C 2-channel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Magno Control

Synthofiel
De stereo versie van de Tripe-C
1 jaar oud in de doos met handleiding !
Midi , digitaal in & out , analoog in & out
Memory , Drg buizen simulatie

Geen krasje , 425 Euro !!

Ik heb nu de nieuw prijs gecheck en is 635 euro

Bedoel je niet de mono versie plumpje ?

Ik haal er 25 vanaf en maak er 400 euro van !!!

De stereo versie staat bij thomann.de voor 395.

Maar dat lijkt me idd wel erg goedkoop. Het zou ook een foutje op de thomann site kunnen zijn.

Origineel geplaatst door 4-Tek
De stereo versie staat bij thomann.de voor 395.

Maar dat lijkt me idd wel erg goedkoop. Het zou ook een foutje op de thomann site kunnen zijn.

Dan is de 399 van feedback ook een foutje....

Origineel geplaatst door Magno Control
Ik heb nu de nieuw prijs gecheck en is 635 euro

Bedoel je niet de mono versie plumpje ?

Ik haal er 25 vanaf en maak er 400 euro van !!!

400 / 700 x 399 = 228 euro??? :L

Damn die prijzen vliegen naar beneden !!

Daar ga je dan , volle mep betaald !
nog geen jaar later voor bijna de helft !

geeft aan hoe de kwaliteit is, is maar een matige compressor, kost trouwens in Eindhoven bij EMI maar 375.00 :-)

Origineel geplaatst door Grooveron
geeft aan hoe de kwaliteit is, is maar een matige compressor

Ben ik het niet mee eens.

ps. TC gaat nog meer prijzen verlagen: de M-one (uiteraard omdat deze niet meer gemaakt wordt), de voiceprism (joepie), en er is ook een actie met de M-2000 (maar die had ik al).

Zeg meer over de bedrijfsvoering dan de kwaliteit van hun producten.

Magno Control, als die compressor niet slecht is en hij toch al zo ver in prijs verlaagd is kun je hem misschien beter houden voor af en toe.

Off topic:
Weet je al prijzen en vanaf wanneer de voiceprism verlaagd wordt?

Origineel geplaatst door marco

Inderdaad... TC meet een beetje met dubbele maten.

Ik weet niet hoe het op dit moment is, maar 2 jaar terug had TC een select aantal dealers die de spullen niet onder de adviesprijs mochten verkopen. Op het moment dat bleek dat dat wel gebeurde zou de desbetreffende zaak geen dealer van TC meer zijn. Alleen op de M-One en D-Two mocht korting worden gegeven.
Dit alles is/was om te voorkomen dat mensen het hele land af gingen bellen op zoek naar de goedkoopste, terwijl een dealer die betere service heeft maar een iets hogere prijs net naast het net ving. Dit werkte prima.. overal dezelfde goede prijzen en als klant hoef je je niet druk te maken of je het apparaat niet volgende week ergens anders goedkoper ziet.

En wat doet TC vervolgens? Die gaan zelf lopen kloten met prijzen! Daar wordt je als klant blij van zeg...
Bij TC zou ik in ieder geval iets hebben van; koop nooit een nieuw product, wacht even een jaartje tot de verkoop cijfers bekend zijn en wellicht betaal je dan opeens 40% minder.

Origineel geplaatst door marco

Ben ik het niet mee eens.

ps. TC gaat nog meer prijzen verlagen: de M-one (uiteraard omdat deze niet meer gemaakt wordt), de voiceprism (joepie), en er is ook een actie met de M-2000 (maar die had ik al).

Dat mag maar de Hardware in de Triple C is niet de zelfde als in hun duurdere serie,s en de (met name) compressor, klinkt echt geknepen t.o.v. vergelijkbare analoge compressoren klinken een stuk opener en beter, OK de multi band functie is een bonus en de software is goed maar de klank van het ding is niet echt super, ik zou voor dat geld denk ik naar een focus rite of een FMR kijken, wat klank betreft klinken die echt mooier. En kosten net zo duur (vooral voor de prijs dump)

Offtopic, Waarom is de b.v. Focusrite compounder in een paar maanden tijd gedaald van 700 naar 450 euro.. omdat ie zo slecht is? Lijkt me niet, niet alles waar de prijs van zakt is slecht.

Origineel geplaatst door krz
Offtopic, Waarom is de b.v. Focusrite compounder in een paar maanden tijd gedaald van 700 naar 450 euro.. omdat ie zo slecht is? Lijkt me niet, niet alles waar de prijs van zakt is slecht.

klopt heb je gelijk in sorry voor het generaliseren.
geld n.l. ook voor de OB 12 die ik heel goed vind maar ook inmiddels in prijs gehalveerd is.

Geld nodig voor een Ringmodulator die ik al besteld heb !!!

300 euro mag hij weg !!!

Groet Emiel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back