Adobe Audition goed genoeg?

Marsman

Ouwe rot
Hallo.

Ik gebruik reason 3.0 om mijn muziek te maken... maar nu lijkt het me handig om niet de muziek af te mixen in reason zelf maar in een programma à la Adobe Audition. Nu is mijn vraag: Is Adobe Audition goed genoeg of is er vergelijkbare software die beter is?

Alvast bedankt voor jullie reacties ;)

Af mixen is meer het goed in balans brengen van sporen en het voorkomen van het frequentie masken (gelijke frequenties van verschillende geluiden die elkaar overlappen) adobe audition is een uitstekend programma, alleen afmixen kan er niet echt mee. (tenminste niet dat ik weet) Je kan beter reason rewiren in cubase sx. Dan kan je gebruik maken van betere eq's!

in reason kan je trouwens al een heel end komen met afmixen ;)

Origineel geplaatst door pass-out
adobe audition is een uitstekend programma, alleen afmixen kan er niet echt mee. (tenminste niet dat ik weet)

dan exporteer je toch gewoon alle tracks & mix je ze weer samen in audition...
:confused:

Ik heb het laatst nog geprobeerd, maar multi-tracking blijft een crime. Gaat stukken sneller in Cubase of Nuendo ofzo. Qua wave-editing is Audition wel oke, hoewel ik de voorkeur geef aan soundforge. Maar da's ook wat je gewend bent.

Origineel geplaatst door Marsman
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties :D
Ik begrijp hieruit dat ik (het beste) naar Cubase kan gaan kijken...
Dus daarmee kan ik ook gewoon wave-editing goed toepassen?
Met de wave editor van Cubase kun je in principe alles voor elkaar krijgen. Je dient echter wel Cubase SX te hebben om ook VST effecten op audio te kunnen toepassen. In Cubase SL en SE ben je beperkt tot een handjevol ingebouwde functies.

Back