Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door r.5
Het gaat me niet enkel om het aantal "preset-filter types" maar
meer om het morphing tussen twee verschillende filter types.
Origineel geplaatst door BvdB
Oei, daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Veel Emu modules hebben die specifieke filters die je alleen maar in die Emu-gear ziet. In de handleiding hebben ze het dan over dat Z-Plane morphing gedoe. Maar ik ben het nog nergens tegen gekomen dat morphen tussen filters zoals het beschreven wordt. Zowel niet in de Orbit, XL1, ESI32, ESI4000, Earth etc. etc.
Ben benieuwd of het bestaat...

Origineel geplaatst door René
De Morpheus heeft volgens de handleiding 197 filtertypes in de vorm van presets. Alleen de Ultraproteus had er nog veel meer.
Daarna zijn alle apparaten beperkt tot maximaal 50.
Voor deze synth is het toch echt wel handig om de handleiding eens door te spitten. Scheelt nadien een hoop tijd.
Bijgaand 4 bladzijden uit de handleiding met beschrijving van de Z-plane.
Origineel geplaatst door the red eye
in de morpheus zitten geloof ik 250 filtertypes, en ik weet niet of dat predicaat van tussen twee filtertypes morphen echt opgaat.
Origineel geplaatst door etaoin
Overigens hebben de nieuwe soft-versie (EmuX2 en ProteusX2) een z-plane morph filter designer, waarmee je ze zelf in elkaar kunt fietsen.
Origineel geplaatst door etaoin
Overigens hebben de nieuwe soft-versies (EmuX2 en ProteusX2) een z-plane morph filter designer, waarmee je ze zelf in elkaar kunt fietsen.