ambient werk.

Alexander

F.T.W.
www.myspace.com/gbbmusic

drie tracks van mijn in december te verschijnen mcd 'remember december'.. het zijn nog proefmixen, het zal allemaal nog veel veranderen en er hoort nog een vierde track bij, maar dit geeft wel een beeld van waar het heengaat. Het materiaal is vrij zacht en kalm en de gear is voornamelijk max/msp, nord micromodular, rm1x en de akai s1100.

Laat aub weten wat je goed en niet goed vind aan de tracks!

groetjes.

Hi,

Ik vind alle tracks redelijk goed qua compositie. Je moet natuurlijk wel houden van dit soort muziek, maar ik denk vast dat de échte liefhebber hier best voor kan gaan. Persoonlijk houd ik meer van ambient waar iets van ritme in zit, maar dat gaat vaak al richting electronica. De track Sky high and never zou zeker goed klinken als je er een soort 'Boards of Canada' percussie dingetje ingooit, die is daar heel goed geschikt voor. Wat me overigens wel opvalt is dat op sommige momenten er een heel klein beetje clipping op lijkt te treden. Maar misschien was dat je bedoeling. Los daarvan, goed bezig! :)

inderdaad fijne sound
meer van dat!
ritmeloos vind ik persoonlijk geen nadeel
het is intrigerend en boeiend, je kunt er je fantasie op loslaten!:walker:

Dank je wel allemaal!!

Ik heb vannacht de vierde track afgerond en nu is de basis af! Ik ga nog goed nadenken over eventueel percussieve stukken en/of wat spoken word. Eigenlijk hou ik er wel van om het geheel minimaal te houden, het is een soort van conceptdingetje, heel spontaan bedacht geschreven en uitgevoerd, ik ben nu twee maanden bezig en het is grotendeels af. Eind november ga ik het afronden en uitbrengen als klein diy pakketje (cdr, wat artwork en een leuk kartonnen hoesje).. maar hierover later meer!

Nogmaals bedankt voor de positieve response, erg fijn!

Back