Gevraagd: Alesis Micron

Status
Please reply by conversation.

TheKing

Mini Midi Mietsie
Ik zoek een nette en goede Alesis Micron, vrij van defecten, richtprijs €250 - €275. Liefst niet te ver uit de buurt.

Graag per email reageren.

Ik heb eventueel ter (in)ruil:
Roland MT32
Yamaha RX17
Yamaha YS100

Attachments

• alessis_micron_side.jpg
    alessis_micron_side.jpg
    30,7 KB · Bekeken: 77
1e aanbod

1e aanbod

Ik heb 1 reactie gekregen, die ga ik waarschijnlijk een bezoekje brengen. Als er nog mensen overwegen om hun micron te verkopen dan make up your mind en stuur mij snel een reactie.

Helaas

Helaas

De mij aangeboden Micron heeft een defect en is dus niet beschikbaar. Iemand anders die zijn Micron wil verkopen?

nieuw aanbod

nieuw aanbod

Een medeforum lid heeft mij zijn Micron aangeboden, woensdag ga ik kijken/luisteren. Ik houd u op de hoogte van de afloop.

Fake

Fake

Helaas weer niets. Ik krijg van Ykaruz het volgende bericht:

"Hallo King,

Mijn broertje heeft te koop een Micron € xxx vaste prijs, en een Microkorg vaste prijs € xxx samen wil hij er € xxx voor hebben, is voor niks natuurlijk, ik wil ze niet ik heb al 7 synths,

Allebei in 100% staat met dozen, adapters en manuals bijna niet op gespeeld, ze staan bij mij in Hellevoetsluis, helaas heb ik alleeen tijd op de woensdag avond tussen 20.00 en 22.00 uur ze staan speelklaar opgesteld, evt versturen kan ook,
ik hoor wel
Groetjes John"

Toen ik reageerde dat ik wilde langskomen kreeg ik onderstaande reactie:

"Hoi King,

Geen idee waar het over gaat, ben wel lid van het forum, maar ik heb niks te
koop, zeker een grapjurk die onder mijn naam grapt, welleens vaker gehad!

GRTZ."

Misschien dat de moderator er eens naar kan kijken hoe dit mogelijk is. Is het forum niet veilig meer of misschien gekraakt?

In ieder geval heb ik er niets aan op deze manier. Mijn zoektocht gaat dus verder.

Bericht door een moderator:
Er is helemaal niets gekraakt op synthforum. Zo komen de praatjes in de wereld... :(
Misschien moet dhr. Ykaruz beter op z'n accountgegevens passen?

Thanks

Thanks

Moderator, bedankt voor de check en info.

Weet je wel zeker dat je het 2e berichtje naar de juiste persoon hebt gestuurd?

Origineel geplaatst door Hanz
Weet je wel zeker dat je het 2e berichtje naar de juiste persoon hebt gestuurd?

Gewoon reply emailknop van synthforum gebruikt. Zal wel een grappenmaker zijn (zie ook het andere bericht hierboven van zijn broertje)

Anyway helaas nog steeds geen reactie´s gehad. Of de Micron is zo populair dat niemand hem weg wil doen javascript:smilie('=(')
Crys of de Micron is zo impopulair dat niemand hem ooit gekocht heeft (en dan valt er niets te verkopen) 8)

ruim 200

ruim 200

Ruim 230 mensen hebben dit bericht gelezen maar geen enkele reactie. Wil niemand zijn Micron wegdoen? Of heeft niemand er een?

Tikje

Tikje

Ochtendstond heeft Micron in de mond...

Nog steeds op zoek.

een poging

een poging

Ik zoek een nette en goede Alesis Micron, vrij van defecten, richtprijs €250 - €275. Liefst niet te ver uit de buurt.

Ik heb eventueel ter (in)ruil:
Roland MT32
Yamaha YS100

slot

slot

Moderator

Deze mag op slot vanwege geen reacties. Misschien dat Feedback hem nog eens in de aanbieding doet.:slotje:

op slot

op slot

moderator

deze graag op slot doen:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back