Compressie&FX: Duende / Scope of TC?

Re: Compressie&FX: Duende / Scope of TC?

Origineel geplaatst door RedTitan

- heeft iemand van jullie ervaring in de kwaliteit van effecten (reverbs en compressie met name) van de bovenste drie systemen? Hoe verhouden die zich tot elkaar?
:koffie:

Naar mijn weten hebben de Duende en de Focusrite geen reverbs, choruses etc? Maar puur compressie, gates, eq's etc.?
Dus als je dat ook nog eens zoekt zit je met deze 2 al niet goed.

Origineel geplaatst door Slipperman
lijkt me allemaal erg vaag? Waarom zou het niet goed moeten kunnen draaien op de standaard firewire poorten die je mac bezit? Betekend dat hij niet goed draait op een iMac, Mac mini, Powerbook, iBook, Macbook, Macbook pro, Pro mac etc.

Heel vaag?

omdat deze al bezet wordt door een firewire soundcard. en ja ik heb geprobeerd deze door te lussen, daisy chainen of hoe noem je dat..hehe..maar je krijgt alleen maar cracks en pops in geluid. duidelijk te weinig bandbreedte. op eigen poort werkt duende prima

op gearslutz en andere fora is het precies hetzelfde. Ierdereen (lijkt wel) moet nog een aparte pci of pcmcia kaart kopen om fatsoenlijk met duende te werken. Ik heb al posts gelezen van mensen die geld willen zien van ssl voor die extra insteek fw poorten heheh. geef ze ens ongelijk.

hoe dan ook - als er iemand is die met duende en een soundcard op een firwire poort werkt ge-chained dan zou ik dat willen horen en zijn setup willen weten. ben benieuwd.

overigens zijn de plugs van duende het best klinkende die ik tot nu toe un software heb gehoord.

Back