Akai remix16.. anyone?

Vizion

Rock Solid
She has upgraded memory total 18mb.
at 32kHz stereo sample time 146 seconds
mono sample time 292 seconds

at 8kHz stereo sample time 584 seconds
mono sample time 1168 seconds

Deze MPC-achtige sampler staat op Marktplaats te koop voor zo'n 300 euro.
Ik kende hem nog niet en kon er ook niets over vinden op het forum..

Hij is te vinden onder advertentienr.:4790448713
Iemand bekend hiermee? Ziet er best interessant uit :)

Attachments

• akai remix16.jpg
    akai remix16.jpg
    50,5 KB · Bekeken: 132
Ik heb net die gast gemaild.
Zo te zien en te lezen is de engine gelijk aan mijn Akai S20, maar dan in een wat gelikter outfit. Enige verschil is dat hier scsi voor is te krijgen geloof ik.
16 pads 4x4 vind ik ook beter werken live dan 2x8. En al mijn floppen kunnen er gelijk in :D
Ben benieuwd .....

Meer mensen hier ervaring met dit ding ?

Na wat email denk ik dat hij er de hoofdprijs voor wilt hebben jammer genoeg :erm:
Ondanks dat ze voor 120 tot 150 dollar (= 117 euro) via ebay gaan wil hij er rond de 300 voor hebben, omdat hij zichzelf betrouwbaarder vindt dan ebay.

Origineel geplaatst door Niel
...120 tot 150 dollar (= 117 euro)...

117 euro? dat is dan toch 'peanuts' ? Als dat de going price is, vind ik dat heel weinig.
En 300 euro is dan in vergelijking wel duur maar ook nog geen rib uit je lijf toch?

Waar bemoei ik me ook mee ik kan niet in jouw portemonnaie kijken :D

Origineel geplaatst door Niel
...omdat hij zichzelf betrouwbaarder vindt dan ebay.

ach zolang je het niet naar de vader van een student in Nigeria op hoeft te sturen..8o)

Origineel geplaatst door Vizion
300 euro is dan in vergelijking wel duur maar ook nog geen rib uit je lijf toch?

Neuh, dat niet, maar om 300 te gaan betalen voor iets wat bijna exact hetzelfde is als een S20, welke voor tussen de 100-130 van eigenaar verwisselen, vind ik het verschil veels te klein.

Back