Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In de Flying Rhino, Matsuri, Trancient, Polytox periode waren er helaas nog geen gitaarplaten...Origineel geplaatst door Jake
Ik ben een goa spy-trance Dj en ik draai de echte old skool goa plaaten op vinyle.
plaaten van flying rhino enz.

Origineel geplaatst door EviL 3°3
eventueel eens naar forum gaan bij tvolgende : www.psychedelic.be
Daar zult ge normalieter voldoende te weten komen
![]()

En natuurlijk de klassieker "Meteor"!Origineel geplaatst door Rambotics2000
Electric Universe - Gaijinrocker

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Shpongle valt 'officieel' onder het kopje Psychedelische Trance (dit sub-genre wordt ook wel 'Psybient' genoemd). Shpongle bestaat uit Simon Postford (de man achter Hallucinogen) en Raja Ram (fluit speler en eigenaar van TIP records UK), allebei mannen die al lang meegaan in de Goatrance/ Psytrance scene en hun sporen ruim en breed verdient hebben. In Shpongle hoor ik altijd wel de Hallucinogen-touch, ben persoonlijk groot fan van Simon Postford en dus ook van Shpongle. Als je ooit de kans vindt om ze live te zien, moet je het echt doen!Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ehhh ik ben niet zo thuis in goa psy dinges...................maar ik ben wel helemaal gek van Shpongle.
Ik hou nou eenmaal niet van de eeuwige boemboemboemboem house, techno, tekno, club trance weetik veel beat.
is Shpongle ook Goa Psy trance?
Zo ja, dan kan ik dus veel van die namen die jullie noemen gaan belusiteren en het waarschijnlijk erg waarderen.
Zo niet........zijn er ook andere acts als Shpongle?

't is ShishuOrigineel geplaatst door Opa Bokma
De Trance Orient Express feestjes zijn nou niet echt old skool. Sowieso weinig old skool in nederland. Die belgen doen nog wel eens een old skool feest, Shisha festival in de zomer, in de (wijlen) Zazou en losse feestjes hier en daar. Wij willen binnenkort ook een old-skool feestje in Leiden doen, maar daar zijn we nog niet helemaal uit.

1 van de beste albums ook, IMHOOrigineel geplaatst door Bahamut
Juno Reactor - Rotorblade
1 van de beste 4x4 tracks ooit, hoewel de gitaar niet zoveel toevoegt
Human Blue - Breaking Limits, zit ook wat gitaar in