Goa psy-trance

Ik ben een goa spy-trance Dj en ik draai de echte old skool goa plaaten op vinyle.
plaaten van flying rhino enz.

Origineel geplaatst door Jake
Ik ben een goa spy-trance Dj en ik draai de echte old skool goa plaaten op vinyle.
plaaten van flying rhino enz.
In de Flying Rhino, Matsuri, Trancient, Polytox periode waren er helaas nog geen gitaarplaten...
Niet dat dit old-skool Goa slecht maakt (in tegendeel). Maar het is wel off-topic. ;)

black rhino en 1st flight oeffffff
nog verder off topic .....LOL!

infected mushroom heeft ook wat tracks met gitaar.. weet ze alleen niet bij naam
als ik er een paar tegen kom zal ik de titels ff posten

Origineel geplaatst door EviL 3°3
eventueel eens naar forum gaan bij tvolgende : www.psychedelic.be

Daar zult ge normalieter voldoende te weten komen

:engel:

dank u was dat duitse goa geweld al een beetje zat aan het worden belgen maken geflipte goa trance met veel 303's

Doe mij maar die lekkere old skool goa.
In ruigoord zijn vaak leuke goa feesten.
bv 23 sep

gr Jake

De Trance Orient Express feestjes zijn nou niet echt old skool. Sowieso weinig old skool in nederland. Die belgen doen nog wel eens een old skool feest, Shisha festival in de zomer, in de (wijlen) Zazou en losse feestjes hier en daar. Wij willen binnenkort ook een old-skool feestje in Leiden doen, maar daar zijn we nog niet helemaal uit.

Goa / psytrance met gitaar...

Moest even zoeken in de oude hoek, maar deze was toen echt schitterend.
Deze kerel ragde er op los. Soms teveel hahaha, meer aandacht voor de gitaar dan de rest van het geluid.

GLOBAL TRANCE NETWORK
Johann Bley:
Signs and Signals

Attachments

• jahann.jpg
    jahann.jpg
    3 KB · Bekeken: 75
Origineel geplaatst door Rambotics2000
Electric Universe - Gaijinrocker
En natuurlijk de klassieker "Meteor"! :halleluja

Ehhh ik ben niet zo thuis in goa psy dinges...................maar ik ben wel helemaal gek van Shpongle.

Ik hou nou eenmaal niet van de eeuwige boemboemboemboem house, techno, tekno, club trance weetik veel beat.

is Shpongle ook Goa Psy trance?

Zo ja, dan kan ik dus veel van die namen die jullie noemen gaan belusiteren en het waarschijnlijk erg waarderen.

Zo niet........zijn er ook andere acts als Shpongle?

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ehhh ik ben niet zo thuis in goa psy dinges...................maar ik ben wel helemaal gek van Shpongle.

Ik hou nou eenmaal niet van de eeuwige boemboemboemboem house, techno, tekno, club trance weetik veel beat.

is Shpongle ook Goa Psy trance?

Zo ja, dan kan ik dus veel van die namen die jullie noemen gaan belusiteren en het waarschijnlijk erg waarderen.

Zo niet........zijn er ook andere acts als Shpongle?
Shpongle valt 'officieel' onder het kopje Psychedelische Trance (dit sub-genre wordt ook wel 'Psybient' genoemd). Shpongle bestaat uit Simon Postford (de man achter Hallucinogen) en Raja Ram (fluit speler en eigenaar van TIP records UK), allebei mannen die al lang meegaan in de Goatrance/ Psytrance scene en hun sporen ruim en breed verdient hebben. In Shpongle hoor ik altijd wel de Hallucinogen-touch, ben persoonlijk groot fan van Simon Postford en dus ook van Shpongle. Als je ooit de kans vindt om ze live te zien, moet je het echt doen!

Er zijn niet echt acts als Shpongle, ik vind ze redelijk uniek in hun soort. Er zijn wel vele Psybient acts te vinden welke ik persoonlijk ook erg goed vindt: Aes Dana, Cell, Digital Mystery Tour, Entheogenic, ISHQ, Makyo, M-Sphere, OTT, Shulman en Younger Brother.

Verder zijn er nog veel meer sub-genres in Psytrance. Het zijn er zo veel (Full-on, progressive, Psytekk, old-skool, enz.) en elk feestje vertegenwoordigt vaak één van deze sub-genres. Je zou gewoon wat willekeurige dingen moeten beluisteren. Op http://www.psyshop.com kan je veel vinden en kan je ook previews beluisteren van de meeste tracks. Je mag me ook PM-en als je wat tips wil voor artiesten, als je mij een beschrijving geeft van wat je juist wel en niet leuk vindt in muziek.

Succes ermee! :)

Origineel geplaatst door Opa Bokma
De Trance Orient Express feestjes zijn nou niet echt old skool. Sowieso weinig old skool in nederland. Die belgen doen nog wel eens een old skool feest, Shisha festival in de zomer, in de (wijlen) Zazou en losse feestjes hier en daar. Wij willen binnenkort ook een old-skool feestje in Leiden doen, maar daar zijn we nog niet helemaal uit.
't is Shishu :)

ik vind dat er eigenlijk nog vrij veel old skool feestjes zijn, of toch alleszins heel wat feestjes waar er naast the usual dark / full on ook old skool gedraaid wordt. yaay! :)

infected mushroom vond ik eigenlijk genant op het fool moon festival
een een of andere pipo speelde daar aan het begin steeds korte metal solo,tjes, en stopte al moeilijk kijkend steeds om dan het publiek te overtuigen dat hij toch wel erg snel kon spelen..

Juno Reactor - Rotorblade
1 van de beste 4x4 tracks ooit, hoewel de gitaar niet zoveel toevoegt

Human Blue - Breaking Limits, zit ook wat gitaar in

Origineel geplaatst door Bahamut
Juno Reactor - Rotorblade
1 van de beste 4x4 tracks ooit, hoewel de gitaar niet zoveel toevoegt

Human Blue - Breaking Limits, zit ook wat gitaar in
1 van de beste albums ook, IMHO :halleluja
Het enige album waar ik de elpee (4 stuks vinyl) én de cd van heb gekocht. (op de cd staan twee tracks meer ofzo)

Ik was zelf vergeten toe te voegen: Tim Schuldt - die lelijke dikke rocker, maar wel een paar fijne platen afgeleverd!

Back