weet soms niemand af van het dubieuze verhaal van renaat, hoe die zegmaar in eens van de aardbodem verdween,
met de gehele backcatalogue en z'n ferrari's, niemand hem meer kon vinden ,en niemand bij z'n copyrights meer kon.....
ik ken wel wat namen die niet zo blij zijn met hoe dat liep....
- is ie ineens weer terug alsof er niks gebeurd is.....nou ja. whateverrr.
ook al is dit nu (misschien) helemaal niet (meer) van toepassing, ik adviseer toch iedereen om ten alle tijden op
je hoede te blijven, je zo goed mogelijk in te dekken, en niet jezelf te laten afpoeieren met smoesjes.
je kunt jezelf voorzien van juridische backup door lid te worden van een club zoals bijv. de NTB.
zij kunnen je contract doorlichten, kijken of je publishing goed zit, en als je gezeik hebt met concert-organisatoren die zich niet aan betalings afspraken houden regelen zij dat ook voor je, etc etc.
begrijp me niet verkeerd, ik vind het reuze stoer van je dat je op r&s verschijnt, dit label heeft veel voor de muziek betekent.
maar ik heb zelf in het verleden wat vervelende ervaringen betreffende (financiele) afspraken / copyrights / royalties.
(imc , seesaw), en ik waarschuw alleen maar voor het feit dat je aan je instinct niet genoeg hebt, je moet ook zorgen dat de boel juridisch klopt.