We hebben laatst een nieuwe demo opgenomen en laten masterren bestaand uit 6 nummers . We hebben voor deze zes nummers gekozen omdat het wel redelijk een samenvating geeft van ons repetoire .
Ons repetoire gaat namelijk alle kanten op qua muziek stylen , maar blijft rock georienteerd .
Voor dat we hem op cd laten persen wilde ik hem nog ff hier op het forum langs laten gaan , kijken of er nog op of aan merkingen zijn van jullie kant .
De muziek is rock georienteerd maar er zitten links en rechts wat synths en samples . De demo duurt bij elkaar 22 minuten .
Download de complete demo (26mb)
Of de losse nummers :
01 Favourite
02 Body in my trunk
03 Escape
04 Me
05 Evereyday
06 Modeling
Alle reacties welkom !
:edit: Alles werkt nu .
Ons repetoire gaat namelijk alle kanten op qua muziek stylen , maar blijft rock georienteerd .
Voor dat we hem op cd laten persen wilde ik hem nog ff hier op het forum langs laten gaan , kijken of er nog op of aan merkingen zijn van jullie kant .
De muziek is rock georienteerd maar er zitten links en rechts wat synths en samples . De demo duurt bij elkaar 22 minuten .
Download de complete demo (26mb)
Of de losse nummers :
01 Favourite
02 Body in my trunk
03 Escape
04 Me
05 Evereyday
06 Modeling
Alle reacties welkom !
:edit: Alles werkt nu .
Laatst gewijzigd:

Overigens werkt de laatste link niet...
. Maar dat is opzich niet echt storend, hoor.
. Ik zou het zelf meer uit het bandje gevoel willen halen door de vocalen wat meer met fx te besmeuren maargoed dat is mijn opinie natuurlijk.
sja, echt een mengeling van stijlen vind ik het niet, dus crossover vind ik niet helemaal kloppen.