Hey, how you're doin'?

Searcheon

Easy Listener
...And with a quickness she'll recite like a poem...

Naar goed synthforum gebruik zal ik mij voorstellen. Ik ben Arjan, al 12 jaar 18 en woon in Haarlem.

Mijn eerste stappen op de weg van productie waren op een Amiga (snif) en het o-zo-overzichtelijke vier sporen ProTracker. Daarna heb ik dat even gelaten voor wat het was, en ben drummer geworden. Later ook wat op de gitaar gepingeld en ik ontdekte dat de zwart-witte toetsen mij ook wel een uitdaging boden. Zo ben ik sinds vier jaar terug in de elektronische muziek.

Veel gear heb ik niet, Een JV-1080, DX-21, SP-808, mixer en VAIO met PM-0.4 monitoren zijn de ruggengraat. Voorbeelden kan ik nog niet laten horen. Mijn werk laat mij niet toe tot vier uur 's nachts aan mijn ideeën te werken. Maar uiteindelijk zal het er wel van komen, ik blijf zoeken naar het prettig dansbaar deuntje.

Inspiratie vind ik in veel dingen, maar om wat te noemen, gaat het van Jamiroquai via Coldcut tot Yello.

Ik heb al menig vraag op kunnen lossen met behulp van dit forum, en hoop het nog vaak te kunnen doen. Ik ben geen wizard op technisch of muzikaal gebied zoals sommigen (poe hee) en geen zolder vol met apparatuur (waar doen jullie het van?) maar ik lever graag een positieve bijdrage aan een gezamenlijk probleem.

Ik zeg maar zo zeg maar niet te veel, dus ik laat het hierbij.

Wie meer wil weten, kijke op slique (niet muzikaal maar wel leuk) of sture mij een mail .

Groeten.

;) Welkom, mede 30er

Dank.

Dank.

Dank aan allen voor deze hartverwarmende reacties. Fijn te weten opgenomen te zijn in een groep gelijkgestemden (Neem aan dat we in C staan...).

Zo, en nu 'n bakske...

Back