smackos
Gepokt en gemazeld
Ik zoek een Prophet 600 in goeie staat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door koediman
het laatste

Origineel geplaatst door smackos
Of ik koop er eentje in de VS, daar zijn ze wellicht geen stuk goedkoper denk ik?
En ze zullen wel niet zo heel zwaar zijn (misschien zelfs vederlicht als een Pro One?) dan kan die gewoon mee in de bagage terug.

Lol, je mag nog niet eens een natte zakdoek in je handbagage mee, laat staan een elektronisch(lees onstekingsmechanisme) apparaat...

This is a great synth because it has everything and sounds great! During the era of the Roland Juno synths, Sequential redefined their programmable little SixTrak analog sequencer synthesizer and came up with the Multitrack. It's a 6 voice analog synth with sophisticated filters, envelopes and modulation capabilities. It is programmed by pushing buttons on the matrix keypad and twisting some knobs. It also features a very flexible arpeggiator with hold and transpose functions. It has a very sophisticated onboard sequencer that has a metronome and quantizing function. There are 100 memory patches for your analog sound creations.
Origineel geplaatst door Camiel Toe
De sequencer heeft zes sporen in vier banken. Multitrak = multitimbraal. Over alle sporen kun je dus verschillende geluiden gooien.
€ 300,-. Ik heb de originele handleiding erbij en de geheugenbatterij heb ik pas vervangen.
Origineel geplaatst door Leo
lijkt me niet verkeerd voor een goede en mooie multi-trak!
maar verwacht geen prophet600 of iets dat er op lijkt. de multi is veel subtieler, mooi voor pads en fx. je moet het wel treffen met het exemplaar. ik heb m een paar keer gehad en bij een enkele had ik regelmatig wat gespetter en geknetter. dat schijnt voor bepaalde series normaal te zijn, omdat die niet goed doorgesoldeerd zouden zijn.
maar verder, heerlijke string/pad-achtige geluiden en breekbare leads en basjes. leuk hoor.
de eerste die ik had was serienummer 001. via Ibazar gekocht. nog ver voor het forum. de verkoper liet me toen nog wel een e-mail zien van een slechte verliezer: verkoop hem aan mij, niet aan hem, want hij is een handelaar.......
bleek later ook een forumlid hier en eentje die regelmatig opduikt bij 'te koop aangeboden'. zo maak je wat mee.
er was toen een stem kapot trouwens en die werd gemaakt bij service connection, waar ze meteen de synth helemaal hebben getuned (zonder dat er om gevraagd was), alleen wel met het pitchwiel omhoog, zodat ik het thuis even over kon doen. niet dat dit uitmaakte voor de rekening.