G
Guest
Guest
dan moet ie goed zijn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Leo
lijkt me niet verkeerd voor een goede en mooie multi-trak!
maar verwacht geen prophet600 of iets dat er op lijkt. de multi is veel subtieler, mooi voor pads en fx. je moet het wel treffen met het exemplaar. ik heb m een paar keer gehad en bij een enkele had ik regelmatig wat gespetter en geknetter. dat schijnt voor bepaalde series normaal te zijn, omdat die niet goed doorgesoldeerd zouden zijn.
maar verder, heerlijke string/pad-achtige geluiden en breekbare leads en basjes. leuk hoor.
de eerste die ik had was serienummer 001. via Ibazar gekocht. nog ver voor het forum. de verkoper liet me toen nog wel een e-mail zien van een slechte verliezer: verkoop hem aan mij, niet aan hem, want hij is een handelaar.......
bleek later ook een forumlid hier en eentje die regelmatig opduikt bij 'te koop aangeboden'. zo maak je wat mee.
er was toen een stem kapot trouwens en die werd gemaakt bij service connection, waar ze meteen de synth helemaal hebben getuned (zonder dat er om gevraagd was), alleen wel met het pitchwiel omhoog, zodat ik het thuis even over kon doen. niet dat dit uitmaakte voor de rekening.
Origineel geplaatst door dextah
Ik heb net een maatje van me aan de telefoon die zijn Prophet geen geluid meer maakt .
Van de week deed hij het nog .
Zit er mischien een soort reset funktie op ? toetsen combi of zo ?
Lijkt me teoch sterk als alle stemmen er mee kappen .
Origineel geplaatst door koediman
ik heb van alles meegemaakt met mijn prophet en de prophet van een vriend van me maar dat probleem nog niet.
voor de vuist weg, probeer de connectors binnenin er eens uit te halen en weer in te duwen.
Origineel geplaatst door dextah
Lampjes branden nog .
Hij was al niet zo heel lang geleden in reparatie geweest .
Het keyboard werkt al een tijdje niet meer . Hij gebruikte hem als module zeg maar .
Ik denk dat ik toch maar geen Prophet 600 koop .

Origineel geplaatst door smackos
Nog steeds gezocht!
En als iemand nog een sixtrakje heeft liggen
De multitrak is een erg cool apparaat btw, daar knal je echt hele duistere John Carpenter tracks mee in elkaar in een paar minuten!

Origineel geplaatst door smackos
Nog steeds gezocht!
En als iemand nog een sixtrakje heeft liggen
De multitrak is een erg cool apparaat btw, daar knal je echt hele duistere John Carpenter tracks mee in elkaar in een paar minuten!