[chill-out] Hypnotisma_v2.0

prayer

oRgANiC DreAmS
Ha mensen een weekje terug had ik een nieuw nummer geupload (achteraf gezien iets te snel) dat nummer heette hypnotisma, was dus behoorlijk fout.. Na wat extra aandacht aan het nummer te hebben besteed heb ik een nieuwere versie van gemaakt, ik heb een klein stukje van het nummer geupload naar de database en ik zou graag willen weten wat jullie er nu van vinden of het beter, slechter etc is geworden.
Ik heb bij het maken van deze versie rekening gehouden met het commentaar (ook al was dat niet veel).
nieuwe feedback is van harte welkom, ik wil van dit nummer een goed chilly nummertje maken..

keep on jaming :stupid

hier is de link:
http://Twin-x.com/fileboard/upload/Hypnotisma(SMPL)_(Remastered).mp3

krijg wel heel weinig reacties... i wonder why?

:gaap:

om hem op te slaan moet je rmb save as doen..

Misschien haken mensen af omdat de link niet lijkt te werken...
Link direct naar de DSF-db werkt blijkbaar niet, en moet je dus ff direct klikkerdeklak via de dsf-db site je song downloaden... dan kan je hem wél downloaden! (dit probleem is aangemeld bij de moderator, en wordt aangewerkt)

PS: Ik heb nog geen mening want ik kan hem op dit moment niet luisteren (alleen laptopspeakers!)

hej Fuse laat ff weten hoe je deze versie vindt, want jij was de vorige keer degene met commentaar.. ik zou graag willen weten wat je er nu van vindt..
En andere mensjes negatieve commentaar is ook goed, commentaar is er om van te leren.. dacht ik zo..

cya :{

Klinkt niet verkeerd echter wat me wél opvalt dat hij wat licht is! Het geluid zou wat voller mogen. Bass en BD wat dikker. Ook als contrast met het ´lichte´ gitaartje. Verder maak je het wel erg moeilijk om een gedegen oordeel te geven met een lengte van slechts 1 minuutje. Meer dan een intro is het dus niet!?

Eric

de reden dat ik deze kleine demo heb opgestuurd is omdat ik het nummer na de eerste keer heb aangepast. Ik wou eerst even luisteren wat men er van vondt, dan kon ik daarna het nummer aanpassen om vervolgens de "final" release hier naar toe te uploaden.
Maar misschien heb je wel gelijk, ik doe vanavond als ik afgewerkt ben de volledige versie uploaden, om daarna een definitief oordeel er over te krijgen..
tenminste als er mensen de gehele versie willen horen..
dus bij deze laat even weten of je de complete versie wil horen.

ik hoor het nog wel.. .

mzl nu eerst ff koffie drinken :koffie:

Origineel geplaatst door prayer
......dus bij deze laat even weten of je de complete versie wil horen.

GRAAG!

Eric

Ja, klinkt wel oke.
Maar inderdaad klinkt het een beetje alsof de drum en bass-line ergens heel ver weg zitten. Beetje ielig.

Doe mij ook maar die complete versie.

mm lekker relaxed hoor!

effe een vraagje.
is dit echt het begin van het nummer? want dan zou ik zelf toch effe wachten met het inbrengen van de gitaar. Ik vind de zwoele synthaccoorden goed te pruimen, maar de percussie valt een beetje weg. dus net zoals Auxillary en draqoon zeiden die een beetje opkrikken, maar ik wil het eindresultaat zeker en vast beluisteren. ;)

Back