Jones Video Synthesiser.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Spannend!

modules.jpg

http://www.jonesvideo.com/

Lekker uitgebreide site... Het is mij bijvoorbeeld absoluut niet duidelijk of dit een apparaat wordt of software.

Ik ga er vooralsnog maar even van uit dat het software is. In dat geval zou de maker er goed aan doen eens een screenshot o.id. te plaatsen. Talk is cheap.. Ik kan ook een gui /frontplaat voor een video synthesizer bedenken maar dat betekent nog niet dat het een werkend ding wordt. Of dat de hardware eisen niet belachelijk hoog worden (2 dikke pci-express kaarten met video capture en 1000 pixel pipes etc.)

Ik vind dit soort dingen altijd reuze interessant maar de info is wel erg sumier. Op het moment denk ik dat je beter jezelf winamps AVS kunt aanleren. Dan kun je direct aan de slag.

Via de cyndustries mailinglist ben ik hier bij gekomen.

Het gaat om hardware.

Dave Jones is working on releasing a modular video synthesizer. He just
> has a coming soon note on his site but has said that it is definitely
> coming soon.

http://www.audiovisualizers.com/toolshak/vidsynth/djones/djones.htm

dav_etc3.jpg

hmm.. MFB maakt toch ook video spul.. Maar ik weet niet of het hier over dezelfde soort bewerkingen gaat.
http://www.mfberlin.de/Produkte/Videonachbearbeitung/videonachbearbeitung.html

Cynthia is in ieder geval heel geinteresseerd in die hoge frequentie modulators.. :) Maar ze zegt dat ze pas met iets komt als ze het een goed product is.. geen half werk.. en zo hoort het ook!

Sorry hoor, maar ik moet het toch een keer vragen, ook omdat Jeroen het weer over ze heeft..............Die Cynthia.......dat is toch een gast....

ff serieus.......ik heb wel eens een filmpje van hem/haar gezien, maar dat was toch echt een man met lang zwart haar en oorbellen.

Of ben ik nou abuis?

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Sorry hoor, maar ik moet het toch een keer vragen, ook omdat Jeroen het weer over ze heeft..............Die Cynthia.......dat is toch een gast....

ff serieus.......ik heb wel eens een filmpje van hem/haar gezien, maar dat was toch echt een man met lang zwart haar en oorbellen.

Of ben ik nou abuis?

Cynthia is volgens mij gewoon een vrouw.
Dus antwoord op vraag 2.

Ja

dan heb je je naam ook wel mee he, synthia.

die chick maakt zeker geen verkeerde modules zeg..

kwam laatst ook al een synthi video synth tegen

in plaats van kabels de welbekende zeeslagmatrix, kweet alleen dan niet of je daar dan echt zeeslagje mee kan spelen...

Attachments

• spectre-1.gif
    spectre-1.gif
    198,3 KB · Bekeken: 51
Ik heb net echt een te gek boek gekocht op ars electronica genaamd: "eigenwelt der apparate-welt", subtitel: "pioneers of electronic art".
Met oa. info over don buchla, lee harrison (met eigen geshreven aantekeningen), EMS, moog, veel shit over videosynthese (echt veel, in vergelijking met andere bronnen die ik heb kunnen vinden op het net), en echt heeeeeeeel veel anderen, gewoon veel, 240 pagina's.....Als iemand zich geroepen voelt om naar den haag te rijden, en de boel in te scannen ofzo, lijkt me leuk voor veel mensen.... ik heb geen scanner/copier of fatsoenlijk vervoer, dus vandaar.

Back