• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kawai K5000r, Redsound Darkstar XP2, Roland JD-990

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vinnieq

Lidl
Ja, ook een aantal van mijn racksynthjes moet er aan geloven:

Kawai K5000R. Additief, addictive, nieuwstaat, laatste OS, Originele handleiding. 350 euro

Roland MKS50. Ook als nieuw. Rackversie van de Juno Alpha2. Voor de echte hoovers. Met handleiding. 200 euro.

Niet echt rack als je de flaporen er niet bij hebt: Redsound Darkstar XP2. Eigenwijze VA, met pookje. Echt leuk, wat de azijnzeikers ook van zeggen. Met adapter en handleiding. 150 euro

Zal ik het doen, zal ik het niet doen ???????? Roland JD990, extreem heldere synth, eigenlijk mooier dan de JV2080, die ik ook heb. Maar ja, beetje dubbelop. Ook al in nieuwstaat (gaap), met originele handleidingen (User's Guide en dikke Reference Guide): 350 euro

MKS50 verkocht via Marktplaats

Redsound Darkstar soort van gereserveerd

K5000R (met OS4.04!) en nog beschikbaar.

JD990 nog steeds twijfelgeval.

Beste Mods,

Mag de titel van deze thread ook aangepast worden. Niemand kent de Wacko Racko ! Nieuwe titel:

Kawai K5000r, Redsound Darkstar XP2, Roland JD-990

Alvast bedankt

Hee, we zijn alweer een paar dagen verder ! Verwen je huisdier met een fluitconcert uit de XP2, of laat 'm inslapen met de K5000r !

Citaat uit de Sound On Sound:

"Dark Star could well turn out to be the Minimoog for the 21st Century."

Nou, dat gaat waarschijnlijk niet helemaal uitkomen. Maar het is wel een toffe bak. Review samengevat (voor versie 1, ik heb versie 2 te koop, op een aantal punten verbeterd:

pros:
Fantastic analogue sound.
Instant control over almost every useful parameter.
Original and solid design with great styling.
Excellent value for money.
Useful upgrade options planned.

cons:
No headphone socket.
Over-complex program- and bank-selection process.
Single stereo outs.

summary:
A great British synthesizer with kick-ass sounds and maximum flexibility. Less than 400 quid buys you a true classic synth in the making: with so much power for such little money, expect the second-hand TB303 market to dry up within weeks!

Dacht ik toch even dat ik 'm kwijt was, koper is kennelijk iets verschrikkelijks overkomen ! Dus nog te koop:

Darkstar XP2: 5 voudig multitimbrale VA met knoppen, pookje en dik geluid. 150 euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back