Jup ik heb nog zitten lezen, en voor vocals is die Sony wel ok. Je hoort vieze dingen in de mids enz ... die je met andere headphones niet zo goed hoort.
Aangezien ik niet mooi kan zingen, dus die extra vieze dingen dus veel sneller opmerk en de boel kan redden door pitching en EQ en voice overs enz ...
Maar de Sony ga ik niet kopen, ATH M50X of Beyer 990 Pro denk ik
Ik heb Apple oortjes dus ... moet ook eens kijken wat die kapotte tweater kost, da's normaal zelf iets dat ik kan.
Maak me meer zorgen om mijn Crumar. Heb ondertussen een oude topic gevonden ook iets met de switch.
En op ebay kan je service manual B wel kopen voor 10 euro. Ik snap dat dan wel niet, maar tzal handiger op te lossen zijn daarmee.
De SH-2 + Casio 3000 + JV - 2080 + GP-8 FX + Crumar Performer + DD-20 Giga Delay
En mijn Modular heeft nog parts tekort maar da's voor een topic daar.
Momenteel kabels tekort, Atlantis kan zelf niet meer meedoen.
En als SH-2 die taal spreekt liefst eeb Dark Link met die portamento knop. Geen Pro solo
En ik wil graag een van die vocoder dingen, stemvervormers, robots, autotune, pitchers en formant en talkbox vin ik cool sommige bakjes zit dat bij al de rest en een megafoon zo
Er zijn ook talkboxen appart en veel mensen krijgen er enkel een stemband aan hun gitaar geplakt, maar als je het goed doet
"extended expended never ending life flow in relax gogogong slowowomotiotion ever lounging chilling hohohhohoholy hollidays are never over" nono I'm just joking
En stiekem wil ik een gitaar. De goedkoopste fender kost maar 130, kweet niet of dat zonder amps enz kan.
Zag wel een module voor eurorack met gitaar input.
Maar heb gezien dat er een barst in zit. Onderaan als je die snaren raar laat doen en fx chained heb je vlug iets clockwork orange futuristisch vreemd.
Mijn harmonium kan hier niet binnen.
En workflow, ergonomie
330 euro headphone, weet niet hoe je korting doet bij bax.
Ma da's headphone zonder dark link ofzo
Ik wil nu wel aan iets beginnen.
Ben al aan iets begonnen. Ma denk datk eerst een photo expo ga samenstellen, ma video door voor live gig was.
Omzetten in bewegend landschap met minder flitsen enz ... en van geluid moe da te repetitief zijn en raar om echt nummers te zijn.