Kenton kit PPG 2.0 instal manual

oberheim

Stamgast
Wie o wie heeft de service manual van de midi Kentonkit voor de PPG 2.0?

M.v.g. Oberheim!!!

Kenton PPG 2.0

Kenton PPG 2.0

Hoi M. Boemie

Meneer Kenton is niet zo vlug met het beantwoorden van mails, en het opsturen van...... dus vandaar mijn oproep hier.

Nou vernam ik in een andere threat dat je zelf de service manual van de JP-4 zou willen hebben....... nou die krijg je van mij! als ook Wouw, die zal hem dan ook hard nodig hebben voor zijn JP-4.

Gr. Obie en ik mail je!

ach obie, wedden dat het een kleinigheidje is ?
De arpeggiator int/ext switch bleek nieteens kapot, als hij op extern staat doet hij het gewoon op de interne klok totdat je er achter een plug in stopt, en zo hoort het ook.

Ik heb trouwens geen manual voor je, maar ik had je al leuk leesvoer gegeven toch ?

Hoi Wouw

Je heb gelijk, 7 van de 10 keer is na het schoonmaken van een (defecte) bak weer (bijna) helemaal top! het is mij gister en twee weken geleden gebeurd.

Uhh lees voer...... je bedoelt de collector!?

Re: Kenton PPG 2.0

Re: Kenton PPG 2.0

Origineel geplaatst door oberheim
Hoi M. Boemie

Meneer Kenton is niet zo vlug met het beantwoorden van mails, en het opsturen van...... dus vandaar mijn oproep hier.

Nou vernam ik in een andere threat dat je zelf de service manual van de JP-4 zou willen hebben....... nou die krijg je van mij! als ook Wouw, die zal hem dan ook hard nodig hebben voor zijn JP-4.

Gr. Obie en ik mail je!

Thx, kerel! :biertje:

Als je mij het serienummer, software versie en andere revisienummers van dat Wave 2.0 board zou kunnen geven, dan wil ik het wel voor je bij Kenton proberen. Tot nu toe heb ik van Kenton altijd gekregen waar ik om vroeg.

Hoi Boem

Ik heb de serie numers naar je toe gestuurd en hoop dat het jou wel lukt!!!

M.v.g. Obie

Back