kinderschreeuw sample

ikookal

Ingeburgerd
beste mensen,

ik zoek wat sampletjes van schreeuwende kinderen (het liefst een willekeurige tekst), pratende kinderen etc.

ja ik wil freakydeaky kinderstemmetjes in mijn nummer gebruiken ( hoe freaky zijn ze wel niet in fred von jupiter), kan alleen helemaal niks vinden, tot nu toe heb ik 1 sample van achtergrond geluid in een zwembad, en das niet bepaald wat ik zoek.

ik zoek ze zo "schoon" mogelijk.

nuja ik hoop dat iemand iets heeft liggen nog of misschien een goeie link weet.

groetjes en bedankt alvast.

wat dacht je er van

wat dacht je er van

om eens bij een school te gaan staan met je sampler?
Zo ontstaan samples meestal:stupid :confused:

is ook weer zo dubieus om in mijn lang regenjas met een harde knop eronder (microfoon) bij een speelplaats te gaan staan, ik hoopte dat iemand anders dat wellicht al had gedaan...?

nou ja, dubieus...?

nou ja, dubieus...?

je wil wat of je wil nix...
Maakt mij niet uit hoor, maar zo kom je wel met originele dingen.

wellicht heb je gelijk maar dat doet nog steeds niks af aan het feit dat mijn minidisc al een jaar gelleden gesneuveld is en ik verder niks meer heb om mee te samplen (mijn pc meezeulen lijkt me geen optie).

nuja nog steeds,

iemand coole sampletjes?

hier wat vreselijke horror kinder schreeuwtjes ;)

zijn heel eenvoudig uit de ion te trekken, aanpassen naar smaak, ze hoeven niet zo heel hoog te schreeuwen/krijsen, hoge oren piepende gekrijs, dat kan je er eenvoudig uithalen, en er zit een beetje veel reverb en delay op maar dat komt omdat ik hem zo in een track heb,

succes ermee

vooruit nog eentje droog

btw, heb hiervoor de howling dog preset gebruikt en het honderige er een beetje uit gehaalt, en wat verder aangepast

Attachments

• kindertjes droog.mp3
    94,3 KB · Bekeken: 98
Ik kan zo snel de CD niet vinden, maar stond er ook niet zoiets bij School van Supertramp ??

Ik kan zo snel de CD niet vinden, maar stond er ook niet zoiets bij School van Supertramp ??

Volgens mij zit daar nog een stukje gitaar sustain in... vlak voor ie begint met : After school*s over, they*re playing in the park* idd

Back