Robbie Williams bekeerd!?

elektro wordt de nieuwe trance.

Let maar op.

die rudebox is toch niets vernieuwend... het is gewoon een cover. niets origineels aan.

Origineel geplaatst door divinio
Maar ik ben benieuwd naar het hele album, niet alleen naar Rudebox

Die is al sinds maandag uit... Het is een beetje een allegaartje. Ik vind persoonlijk Burslem Normals erg goed (die mellotron is echt vals :D), maar al dat rap-spul hoeft van mij niet zo.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door C738
Zou dit het startschot zijn voor de 'nieuwe' electro sound voor de top 40 / het grote publiek?
...of is het het nekschot... ?

-C-

Mischien was je toen te jong om het te weten.
Electro,boogie, was vroeger ook voor het grote publiek.
Denk 83,82, Feeze,beatstreet,electricboogie,alex and the citycrew,rocksteady crew, weststreet mob,laidback,shannon,enzovoorts.

Elk dorpje had zijn breakdance crew, and een ghetto blaster, met de laatste electro dingejes er op.
Daar gaat die song van williams ook over, al was hij volgens mij ook te jong om die tijd meegemaakt te hebben, daarom vind ik de beats wel gaaf, maar nergens op slaan waar hij over rapt.
Beetje fake.

2675097_f08018c646_m.jpg

ghettoblaster.jpg

Ik heb hem gekocht en er staan een aantal briljante nummers op en ook een aantal nummers die niet zo briljant zijn. Er zit behoorlijk wat electro tussen.
Een nummer samen met de Pet Shop Boys maken en die 'we are the pet shop boys' noemen die is wel heel erg geslaagd en trouwens ook heel erg Pet Shop Boys. Er staan er wel meer dingen bij.
Hij heeft heel erg met synths lopen spelen en daar elementen van in zijn nummers verwerkt. Het is niet echt een full electro cd.

Een nummer samen met de Pet Shop Boys maken en die 'we are the pet shop boys' noemen die is wel heel erg geslaag en trouwens ook heel erg Pet Shop Boys.

Ik zal het je nog erger vertellen: dat is een cover. Het origineel is van My Robot Friend.
De PSB hebben het zelf ook al een keer gecoverd.

Back