• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JV1010 & 70ies ARP & nog wat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

smackos

Gepokt en gemazeld
Aangezien ik aan de JD990 ben is het wat overbodig om mijn JV1010 te houden, daarom verkoop ik hem voor 200 euro.
De JV1010 is de halve 19" kleine telg in de JV reeks, in principe een spartaanse versie van de JV2080 met het Roland Session expansion board ingebouwd. Erg veeeeeel leuke geluiden van bread & butter pianos, orgeltjes, clavecymbels tot orchestrale geluiden, koren tot extreem diepe ambient/new age pads...heel veel esoterische toestanden in ieder geval. Je kunt er nog een extra (of meerdere) expansion kaarten in stoppen. Komt met adapter. Prijs 200 euro.

ARP Pro Soloist, een van de beste preset analoge keyboards uit de 70ies met aftertouch, voor de "haunting" Tangerine dream sound. Een toets doet de aftertouch het niet van (de eerste toets) en een andere hapert een beetje soms (c#)...daarom mag die weg voor 200 euro

Roland U220/U110 saxofoon kaart, uitbreidingskaart voor de U220/U110 met saxofoon samples erop. 5 euro

Behringer ULTRA Q parametrische equilizer en ULTRAGAIN microfoon voorversterker (2x met een buis erin) samen voor 100 euro.

M audio RADIUM MIDI controller 5 oktaafs keyboard met 8 draaiknoppen en 8 sliders, ideaal om softsynths mee aan te sturen of modules of synths zonder knoppen enz! 80 euro

Op te halen in Den Haag/Scheveningen wordt niet verstuurd.

Ruilen voor iets leuks mag ook

ultra Q

ultra Q

De Ultra Q:

De Ultragain:
9214_l.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back