AKAI s2800 vraagje

Hallo!

Heb hier nog een AKAI S2800 sampler staan.
Nu had ik 3 vragen

Er staat bij sample .981.760
Hoeveel geheugen zit er dan in qua Mb?
Ik zie geen plekken voor Sims in te steken. Om welk type gaat dit hier dan?

Hij heeft 4 outputs en effecten voor de rest geen extra's. Wat is ie nog waard?

Alvast bedankt

1- als de sampler opstart, zie je het aantal mwords, dit kwam neer op 2 mwords is 1 mb geloof ik,

2- er gaan inderdaad geen normale sims in, maar meer een soort van insteek kaartjes met daarop weer de sims

3- het maakt heel weinig uit of hij extra,s heeft zoals een scsi board of 32 mb geheugen ipv bijv 8. geloof ook niet dat er nog meer in de s2800 aan uitbreiding past, slecht display is -+ 15 euro deraf in elk geval 110/130 euro ? denk dat 130 eigenlijk al iets te ruim gemeten is

ps als je een sampler bekomt met een hoop optional boards loont het enorm om die boards los te verkopen , als ze al in de sampler zitten geven ze weinig toegevoegde waarde aan de sampler, terwijl ze los een 100 euro kunnen opbrengen

dus als je er een scsi board, 2 filterboard, fx board, digital out/intput board, etc etc in heb zitten, reken maar uit, das 400 euro plus nog de lege s3000 die zonder die boards nog prima werkt, ook weer 100 euro.

ik heb er zelf ook een en vindt het zonde om hem weg te doen voor een `125 dan blijft hij mooi staan ook al doe ik er weinig mee, misschien eens handig om 4 extra outputjes boven op een andere sampler

Re: AKAI s2800 vraagje

Origineel geplaatst door Catalunya
Hallo!

Heb hier nog een AKAI S2800 sampler staan.
Nu had ik 3 vragen

Er staat bij sample .981.760
Hoeveel geheugen zit er dan in qua Mb?
Ik zie geen plekken voor Sims in te steken. Om welk type gaat dit hier dan?

Hij heeft 4 outputs en effecten voor de rest geen extra's. Wat is ie nog waard?

Alvast bedankt

idd rond de 110 120..
max 16 MB (8MWord)
opt. scsi.., dig out

leuk ding. heb hem zelf ook nog staan..

Dank allemaal voor de reakties

Ik ga er dus vanuit dat er 1 mb standaard in zit
bij vrij ruimte sample geheugen staat .981.760, dus dat zal wel 981 kb zijn

Back