het synthforum-avontuur.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
"Je bolletjes wit zijn nu bolletjes bruin geworden". "Geen enkel probleem" zegt de dealer. "Een andere kleur dan de standaard gaat me een hoop geld opleveren Zoveel heb ik wel geleerd in mijn jarenlange ervaring als dealer. Zolang het maar geen metallic glans heeft maak ik me geen zorgen"
Gerustgesteld wil Karel de de telefoon ophangen. "Maar.... ", zegt de dealer, "er is toch geen................"

er gebeld werd......ding dong
hij bleef nog even versuft zitten, ongeïnteresseerd, maar hoorde even later weer: ding dong.
Karel liep naar de deur, draaide de sleutel, die hij net daarvoor dwangmatig 2 keer had rondgedraaid, weer 2 keer terug en trok de deur van het slot. Nog voor hij achteruit kon stappen en de deur kon openen, werd deze open geduwd:
'zo ouwe rukker!'...

...."Dat had je niet verwacht he, dat je ouwe gabber Ben Kramer, eens een bakkie slootwater bij je komt drinken".

helaas was de sloot achter het huis bevroren, net als de water leidingen in het huis, gelukkig was er nog de wc die al 2 weken niet was doorgespoeld.. Karel pakte 2 bekers en...

... vulde ze met het vunzige geel/bruine vocht dat al een ranzige rand had gevormd. Zijn maag draaide zich om bij de geur en het aanzien van de kloddertjes bruin die als smerige watjes rond dwarrelden en in de witte bekers nog zichtbaarder waren.
Ach, beheerste hij zich, je moet toch iets doen voor je gezondheid, gaf de ene beker aan Ben en ...

... dankjewel zei en het drankje er toch maar vreemd uit vond zien. Vervolgens er maar eens aan ruikte en met goedkeurende blik in zijn ogen een grote teug uit te beker nam. Zo, dat was..............

Origineel geplaatst door Ramoonus
gaf het aan de synthverkoper (zie pag 1) die vervolgens ...

Hey dat klopt niet, hij gaf hem al aan Ben... :stupid

Origineel geplaatst door Ramoonus
het woordje en: :D

Hmmm.. dan heeft Karel zelf niets meer.

karel, kon het niet geloven. neo had hem uit "the matrix" weten te bevrijden... had hij maar voor de rode pil gekozen die zijn poolse buurman hem had aangeboden... dan had het er nu heel anders uit gezien... immers...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back