het synthforum-avontuur.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
In een plotselinge opwelling van cultuurverbroedering sprak Copulatia de legendarische woorden "Geef mij maar BOLLETJE!"...

Meteen werd Copulatia na het uitspreken van deze woorden in de kraag gevat door enkele oplettende douanebeamten, die vervolgends...

AUW! riep copulatia, en liet een harde knetter in de gezichten van de beambten.

Maar dat kan niet, zeiden ze, een beetje je aambeien te gaan lopen fóhnen.

werd de hardcore versie van Tante Til's 'Roze Kloddertjes' totaal verneukt door Onkel X,

maar dat terzijde.. "Mijn hemel", riep een der beamten plotseling," het is al bijna dierendag!"

waarop korgkonijn uit een hoed werd getrokken en samen met catscan in het zonnetje gezet werd

...nog meer forumleden met een dier in hun naam?

Hij had Copulatia in het oog gekregen die zojuist klaar was met het Föhnen en de behoefte voelde om, gesponsord door de muziekwinkel, een DSF meeting in Noord Nederland op poten te zetten. "Shit" dacht Sly "Beginnen ze nu ook al onder mijn duiven te schieten ?" Vertwijfeld greep hij naar zijn GSM en .....

hey dude, ik zit hier 17 kilometer verderop ergens in een homestudio op zolder...
kom je ook spelen, groetjes... jouw befman.

bukken befman , de bolletjes komen eraan8o

...de bolletjes waren erin gegaan als bolletjes wit, en kwamen er vermoedelijk uit als bolletjes bruin.
"Wat zou de dealer daarvan vinden?" vroeg Karel zich af...

"Goedemiddag meneer de Forddealer, we've got a problem! "Sjeg t eens, Karel", zei de dealer. Waarop Kareltje zegt;................

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back