Polymorph

Status
Please reply by conversation.
Ze zijn zeldzaam he? Gewoon e-bay in de gaten houden, daar heb ik die van mij vandaan. Was toevallig ook nog "direct kopen" heb ik dus direct gedaan toen.

4 note poly ...?

4 note poly ...?

raaar eigenlijk uit de tyd dat de eerste nordleads op de markt kwamen waren de polymorps er ook,...
maar idd cee je byna nie,
is wel en blijkbaar ok app. qa markt waarde zijn ze nog best wel hoog ,...ik had een tydje terug ook gezocht 500 eu komt eerst ,..niet dat dat een gradatie is om te zeggen dat t dan een ok synthie is ,

die step sequencer is wel leuk lijkt me 3 stuks toch ,..1 voor de synth en twee voor controllers op je lfo loslater
derde op bv je filter

eigenlijk is een mono evolver wel wat uitgebreider,...mbt de sequencer die erinzit ,..wel mono

maar de polymorph is toch maar 4 note poly ,..?
sc6iig

hij lijkt idd wel wat op de evolver volgens mij (heel klein beetje) maar de bediening van die bak vind ik echt waardeloos! zo'm rare matrix...

Origineel geplaatst door chielos
hij lijkt idd wel wat op de evolver volgens mij (heel klein beetje) maar de bediening van die bak vind ik echt waardeloos! zo'm rare matrix...

De Polymorph moet het hebben van zijn bedienings gemak en mogelijkheden op dit vlak. De Evolver weer meer qua sound. Want ook al mis ik de Polymoprh wel af en toe, als ik dan terug denk aan het geluid....

Kan aan mij liggen natuurlijk maar de sound is vrij vlak.. een soort "goedkoop/dun" va geluid, typisch voor bakken uit die tijd.

Maar het blijft een vette bak! Trouwens ook naar, je kan de sequencer gebruiken om externe apparaten aan te sturen, maar dan moet je local=off gebruiken en word het dus in effect een duure sequencer.

Ik hou van hem, ik haat hem, ik wil er ook weer een, maar doe toch maar niet!

Origineel geplaatst door Syntax Terror
Kan aan mij liggen natuurlijk maar de sound is vrij vlak.. een soort "goedkoop/dun" va geluid.....

....je kan de sequencer gebruiken om externe apparaten aan te sturen, maar dan moet je local=off gebruiken en word het dus in effect een duure sequencer.

ben je wel meteen van dat brakke geluid af! ;)

nope is idd niet van mij...
was bieden ook helemaal vergeten.
paar dagen geleden stond hij al op 425 dus ik had al een voorgevoel dat hij prijzig zou worden inc. alle bijkomende kosten!
thnx anyway :)
chiel

Correctie: met verzendkosten vanuit Duitsland waren het 434 euro.

Origineel geplaatst door klausito
Leo vindt alles aan de prijs ;). Voor 400 heb ik de mijne begin dit jaar gekocht. Via ebay. Vond ik hem wel waard. Volgens mij zijn er maar zo'n 1500 van gebouwd.

zeg wijsneus, nog net leuk, 450, zeg ik toch. rond 400 is leuker, opsturen kost toch ook wel 25-30. zeg maar 400-450, zo.

voor alle duidelijkheid: klausito, ik bedoelde het 'wijsneus' niet onaardig, was meer een koosnaampje.

en chielos, je ziet: er is een redelijk constante parade van polymorphs die aan je voorbijtrekt. en je moet je niet zo druk maken over kopen in duitsland. dat maakt niks uit. trouwens, als ze de oorlog hadden gewonnen, waren we sowieso 1 volk geweest.

het kopen in een ander land maakt me op zich ook niet zo heel erg veel uit hoewel er wel wat argumenten zijn waarom ik het liever niet doe.
als ik iets koop met een redelijke waarde haal ik het gewoon liever zelf op, even kijken of alles werkt etc..

ik begrijp je

maar voor quasimidi is duitsland toch je beste kans op succes voor een redelijke prijs.

mmar voor nords gaje toch ook niet naar zweden ,..
nou
idd wel apart dat de polymorphs [ doitse grundlich heid ] in ons buur land aardig vaak voor bij komen en waarschijnlijk in de us of a stukken minder
toch een in / export gevalletje

net als dat je daar veeeeel doepfer spul ziet in bv de keys amgazine

Status
Please reply by conversation.
Back