Origin X
8 Bit
Ik heb het er al over gehad in een andere thread over softsynth controllers, alleen was het daar een beetje misplaatst omdat het daar over controllers ging zonder klavier.
Ik wil graag een complete controller aanschaffen mét klavier.
Nu is mijn oog al voor een langere tijd gevallen op de m-audio axiom (61).
M-audio Axiom
Waarom?
- Schuiven, rotaries, drumpads, alles zit er op.
- Ziet er mooi/stevig uit.
- In live bijv. (vanaf 5 ofzo) zitten al templates voor deze bak
In principe wil ik gewoon voor deze bak gaan.
Toch zou ik nog graag wat meer ervaringen over dit apparaat horen (waaronder eventueel belangrijke nadelen), ik kan namelijk ontzettend weinig vinden hierover op het forum.
Wat ik me bijvoorbeeld afvraag is of je de parameters van de endless rotaries zo kan instellen, dat je niet een eeuwigheid hoeft te draaien om de uiterste waarden te bereiken.
Ik wil graag een complete controller aanschaffen mét klavier.
Nu is mijn oog al voor een langere tijd gevallen op de m-audio axiom (61).
M-audio Axiom
Waarom?
- Schuiven, rotaries, drumpads, alles zit er op.
- Ziet er mooi/stevig uit.
- In live bijv. (vanaf 5 ofzo) zitten al templates voor deze bak
In principe wil ik gewoon voor deze bak gaan.
Toch zou ik nog graag wat meer ervaringen over dit apparaat horen (waaronder eventueel belangrijke nadelen), ik kan namelijk ontzettend weinig vinden hierover op het forum.
Wat ik me bijvoorbeeld afvraag is of je de parameters van de endless rotaries zo kan instellen, dat je niet een eeuwigheid hoeft te draaien om de uiterste waarden te bereiken.
), prijsgewijs voordelig voor beter, en ZO groot is hij nu ook weer niet, laat staan zwaar (slechts 5kilo voor de 61) en toch voelt alles schappelijk aan, zeker voor die prijs. enge nadeel voo mij zijn de rotaries, die ik liever als 'normale' knoppen had gezien. maar er zijn ook genoeg sliders voor mijn gebruik, dus dat is niet zo erg allemaal...