Novation Knoppen

Status
Please reply by conversation.
HEE HALLO FLOU..

Ik heb net vandaag 2 bass station pots plus caps gehad van novation, helegaar graties.
Gewoon ff mailen met hun tech support, die hebben mij iig fantastisch geholpen.

Origineel geplaatst door PzHKL
HEE HALLO FLOU..

Ik heb net vandaag 2 bass station pots plus caps gehad van novation, helegaar graties.
Gewoon ff mailen met hun tech support, die hebben mij iig fantastisch geholpen.

Dude waar mail je dan heen want ik heb al DRIE keer gemailed dat ik wat componenten wil voor mijn superbassstation en die mofo's reageren niet eens... leg me dat es uit?
:D

-C-

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
MAAR DAN MISSCHIEN WEL EVEN JE CAPS LOCK UITZETTEN WANT CAPSLOCK KOMT ZO ONVRIENDELIJK OVER

Help hem liever een handje ipv te zeiken. Zeg es eerlijk, heb je deze post gezet om effe te trollen om zijn CAPS gebruik, of wil je ook nog inhoudelijk ingaan op zijn vraag? Ik ben benieuwd... ;).

Over knoppen: Ik heb van mijn superbasstation de knoppen gehaald om op mijn nova te zetten. Nu heb ik veel meer grip op de knoppen dan met die gladde nova knopjes. :)

Maar hopen dat PzHKL meer weet :)

-C-

caps lock is inderdaad een probleem - ik let er niet altijd op - sorry.

ik heb dan maar naar novation gemaild - ik wacht af wat ze me gaan zeggen.

Jullie worden op de hoogte gehouden.

groeten allemaal

Ik heb gewoon tech support gemaild vanaf hun site, ff uitgelegd wat het probleem was en wat volgens mij dus kapotte pots zijn. Na een dag of 3 kreeg ik een email terug dat ik mijn adres maar even moest mailen en dat ze me dan 2 pots toezonden. En weer ruim een week verder had ik ze in huis (vandaag dus).

Status
Please reply by conversation.
Back