KRK RP-6 White

Zoidsity

Go with the flow..
'k Zag net op de site van i4 dat er een Limited Edition van de RP-6 monitors van KRK tijdelijk en beperkt verkrijgbaar is.

Prijs is 't zelfde als de normale zwarte versie, overigens.

:D Voor de echte Sensation White freaks!!

Attachments

• rp6.jpeg
    rp6.jpeg
    31,3 KB · Bekeken: 140
ik vindt normaal dat geel/zwart wel mooi, maar nu met wit erbij ziet het er echt niet uit, hadden ze beter dat geel weg kunnen laten, en dus gewoon zwart/wit

zonde

Staat wel strak met een Polar in 't midden!

:D maar dat vind ik ook een lelijke bak qua uiterlijk..

jullie doen gewoon allemaal aan "postitieve" (ahum) discriminatie!! 8D
stel je voor dat de rest van de zwarte speakers hoort dat je die witte mooi vind ;)

Lijkt meer iets voor een Apple iP:rd

wit is opzich wel handig valt t minder op als je er een lading stof op heb liggen :)

verder waren ze misschien idd mooier geweest zonder gele woofer.. maar goed dat is juist weer t kenmerk van Krk
ze hadden imo gewoon een andere kleur moeten kiezen.. eentje die ''limited edition'' eer aan doet.. een mooie luxe kleurtje ofzo wat wel past bij geel maar goed dat is natuurlijk weer subjectief

doe mij maar gewoon zwart .. btw bedenk me net dat ik krassen op 1 (of misschien beide) speakers heb, misschien zou dat niet of minder opvallen op witte :)

Zijn die logo's eraf te halen (stickers?)? Die maken ze in mijn ogen extreem lelijk. En dat geel werkt bij wit idd ook een stuk minder..........

Maar goed,

Ik heb al 3 setjes speakers. En dus toch geen ruimte meer 8o)

volgens mij was dit beter geweest (in ieder geval een stuk warmer:) )

Attachments

• rp6.jpg
    rp6.jpg
    136 KB · Bekeken: 122
Past wel bij de Karma, maar verder..

Waarschijnlijk door al 't negatieve commentaar op de witte RP-6's ?!? :D 8o)

Heb ze van 't weekend in 't echt gezien, maarre...

nee, vind 't nog steeds niks. :D

jullie hebben het alleen over de kleur alsof dat het belangrijkste is :confused:

ik heb me laten vertellen dat deze LE wat beter klinken dan de normale versie omdat de versterkers apart zijn geselecteerd die erin zitten. Dat is schijnbaar gedaan omdat ipods een hogere geluidskwaliteit hebben dan de gemiddelde geluidskaart :doei:

Back