Moonlight District brengt debuutalbum uit: "Promised Land"

woutdrumsticks

Meet The Dance
Hey mensen,

Begin deze maand hebben we onze debuutplaat in eigen beheer uitgebracht. Aangezien wij een popband zijn met een batterij synthesizers lijkt me dit wel een goeie plek om wat reclame te maken!

Hier ons persbericht: :)

Begin september jl. is het debuutalbum van Moonlight District uitgekomen in eigen beheer. De Utrechtse band heeft ruim een jaar aan de schijf gewerkt met enige tussenpozen. De productie was in handen van Wout de Kruif, tevens ook de drummer van het vijftal.

Door de zelf-kritische houding van de band is het een evenwichtige en verzorgde plaat geworden: tien tracks met een kop en een staart. Voor concertbezoekers zullen nummers als "Faster & Faster", "King Of Love" en de titelsong bekend in de oren klinken. Daarnaast zijn er tijdens het opnameproces een drietal nieuwe nummers geschreven die niet mochten ontbreken.

Het album is te bestellen via de website: www.moonlightdistrict.nl. Binnenkort zijn losse tracks te downloaden op www.legaldownload.net en op o.a. MusicFromNL zijn twee tracks te beluisteren. De band probeert via de wegen die open liggen het album onder de aandacht te brengen. Kranten, online-magazines en muziekbladen zullen benaderd worden.

Tijdelijk stelt de band een live-cd ter beschikking met 7 nummers, opgenomen op 29 juni jl. in de Trianon te Utrecht. Deze zal voor een reductieprijs verkrijgbaar zijn in combinatie met het album.

tel: 06-29293570

Kortom: Allemaal die plaat bestellen! Ik zal eens kijken of ik wat mp3tjes kan uploaden hier :)

Attachments

• md promised land front klein.jpg
    md promised land front klein.jpg
    58,8 KB · Bekeken: 172
tracks kopen

tracks kopen

hoi wouter,

zou heel graag al jullie albums kopen maar ze zijn niet meer verkrijgbaar... :(
kan ik ze mischien via jou kopen?? please...
alvast bedankt voor het lezen!
groetjes,
grover

Hey Grover! Tof dat je geintresseerd bent in die plaat! Moonlight District bestaat al zo'n 4 jaar niet meer maar ik kan je hem wel naar je toe mailen hoor. Geef je emailadres maar, dan komt dat wel goed.

Groetjes,

Wout

!

!

hoi wouter,

super fijn dat je ze nog kan toe mailen! :okdan:

ik was echt mega fan van jullie muziek tot het op eens weg was van het internet!
sinds dien heb ik lang gezocht tot ik jou op dit forum zag en zag dat je hier nog actief was!

wat betreft de nummers, voor mij zijn vooral the king of love en faster and faster belangrijk maar hoe meer muziek van moonlight district hoe beter!
dus als je alles zou willen mailen wat door moonlight district is gemaakt zou je mij hier een super groot plezier mee doen!!!!!!!

mijn email adres is: groovygrover@hotmail.nl
alvast super bedankt!!

met vriendelijke groeten,
grover blom

Hey Grover!

Het mailen was er niet meer van gekomen, maar ik wou je effe laten weten dat ik de remastering aan het afronden ben van de plaat 'Promised Land', b-sides en live-werk. Staat vanaf ergens volgende week op Soundcloud.

Groetjes!

Wout

Back