[electro] Funxiun-Predator(Prey)

funxiun

I'm the master of the 808
Oi!

Ik heb weer een track af : Predator(Prey)

Gebruikte gear:
EMU ESI2000 voor de beats
Yamaha An1x voor de strings
Roland MKS30 voor de arpeggiobliepjes
Nord Micro Modular voor de snerpende bass
Behringer Virtualizer Pro voor wat delay op de MKS30
En een zooi plug-ins om de boel op te fleuren/oversturen.

N-joy!

R.

vette sounds, goeie drive..maar ik mis iets van een climax of afwisseling..gaat me nu iets te lang zo door....

Origineel geplaatst door olafmol
vette sounds, goeie drive..maar ik mis iets van een climax of afwisseling..gaat me nu iets te lang zo door....

Humpf! ;)

Eerlijk gezegd ben ik wel aardig in mijn sas met het resultaat.
Maar het kan natuurlijk altijd beter.
De volgende keer dan maar.

R.

Goed man! lekkere electro!
Eentonigheid valt toch best wel mee?? Okee.. eerlijk is eerlijk, het baslijntje mag wel wat afgewisseld worden en ook wat meer breaks in het ritme misschien?

toch klasse hoor!

Origineel geplaatst door Arveyman
Goed man! lekkere electro!
Eentonigheid valt toch best wel mee?? Okee.. eerlijk is eerlijk, het baslijntje mag wel wat afgewisseld worden en ook wat meer breaks in het ritme misschien?

toch klasse hoor!

Dank u!

Tja, ik ben nu eenmaal een minimalist. 'k Kan 't ook niet helpen. 8P

R.

ik vind hem cool...
alleen vind ik de baslijn nix... maar das puur een mening...
verder is ie koel...

mijn complimenten!
Dit is een relaxt nummer.Vooral die strings. Niks is storend en het gaat ook niet vervelen.
:okdan:

Origineel geplaatst door kozmix
mijn complimenten!
Dit is een relaxt nummer.Vooral die strings. Niks is storend en het gaat ook niet vervelen.
:okdan:

Woeiii!

Dit soort reacties lees ik graag!

Bedankt! :luv:

R.

Strings zijn echt cool.... en de AN1x...
ik ga er maandag een ophalen....

Goede keus dus...;)

Het nummer is relaxed, lekker donker.

De mix of liever gezegd de afwerking ben ik niet zo kapot van. Hij klinkt flink overstuurd en het laat is behoorlijk zompig. Het is allemaal te. En denk dat je met een nieuwe mix veel kan verbeteren.

Tja Fuse, ik denk eerlijk gezegd dat dat opzet was.. Ik vind meestal electro ook beter klinken als het allemaal wat ranzig klinkt.. Smaken verschillen..

ik ben er achter gekomen dat ik de meeste kerri chandler producties zo vet vindt omdat ze een heel klein beetje overstuurt zijn, vooral in de drums en de bas...dat klinkt gelijk zo VET underground, precies goed!

Origineel geplaatst door Arveyman
Tja Fuse, ik denk eerlijk gezegd dat dat opzet was.. Ik vind meestal electro ook beter klinken als het allemaal wat ranzig klinkt.. Smaken verschillen..

Juistem!
Ik hou helemaal niet van dat gelikte. Van mij mag het altijd lekker rammelen, kraken, ruisen of zompig klinken.
Een lekkere garage sound... maar dat zal de ouwe metalhead in mij wel zijn ;)

R.

aux 88, anthony rother, dopplereffekt, en meer goede electro rammelt ook altijd aan alle kanten, lekker, zo hoort het ook, het hoort vies te klinken ! :{ :duivels:

Origineel geplaatst door DJ_C-Code
Lekker trackje !!!!.....ook de bridge op 1.36 klinkt VET !!....ik wil je toch wel eens live zien....wanneer treed je weer op ?

Thanx!

Mijn boekings-agenda is op dit moment helemaal leeg maar ik heb voor volgend jaar (pas) weer wat zaken lopen.
Da's op zich niet zo heel erg want dan kan ik ondertussen lekker veel materiaal maken :dj:
'k Zit barstens vol inspiratie de laatste tijd! Yay!

R.

Aardige track, maar het wist me toch niet helemaal te overtuigen om de een of andere reden. Het is wel lekker spacey met die strings en die bliepjes, maar ik denk dat het met een paar extra sounds nog net wat meer had kunnen worden. Maar ja, je zegt zelf van minimalisme te houden dus dat is dan ook weer geen goed advies :)

coole track! mooie bassline en verrassende arpeggio's na een aantal minuten. Ook ff negatief natuurlijk : Ik vind het string geneuzel niet om aan te horen. Slechte opvulling...(sorry)
Zonder strings klinkt het naar mijn idee veel beter !

Back