Daw, I/O, midi vraag!

jeroen85

Ingeburgerd
Goedemiddag,

Ik heb een aantal vragen,

Samen met wat partners in crime ga ik een garage box huren en vandaar uit mijn hiphop studiootje runnen.

Nu heb ik een aantal vragen.

Ik heb een akai mpd, een midikeyboard, 2 technics turntables, een basgitaar, laptop en een pc. Deze gaan mee naar de studio.

Nu wil ik eigenlijk protools LE draaien. Maar... Ons budget is niet toereikend om Bijvoorbeeld een project mix te kopen, dus we gaan het 2e hands doen.

Ik dacht aan een digi 001, die kan ik 2e hands redelijk goedkoop krijgen. hierop wil ik:

een midi controller aan sluiten, dacht aan behringern bfc 2000, is dit mogelijk?

Plus: een Korg M1 synth, een midi keyboard en een die mpd.

Er moet een mic komen, heeft iemand tips daarvoor?

en ik zat te denken qua monitors aan deze> http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-197250.html

Ik ben geen complete leek, maar vind het moeilijk overzicht te vinden in de vele mogelijk heden.

Het zijn voornamelijk sample based producties. we werken met native instruments kontakt, battery, Fl studio... etc.

Ik wil in deze studio ook wat meer met hypersonic 2 gaan doen, en De korg M1 gebruiken voor non sample producties of voor toevoegingen aan sample based beats.

Mvg

Jeroen

Back