ikke ook nieuw zijn !!!

david75

Ingeburgerd
hallo groep, ik ben david
(hallo david!!!)
ik vind het heel fijn om hier bij synth verslaafden anonymous te zijn enne ik hou van dieren strandwandelingen ehhhhh en de ondergaande zon.

dit is mijn gearlijst zodat jullie weten dat ik geen blokfluit speler ben die doet alsof hij synthverlsaafd is. tffoe tffffoe !!!

yamaha: cs30/60/80
elka synthex
roland vp330
solina "the cheesemaker" string ensemble (dat zouden ze in die mentos reclame moeten doen een gozer die met die bak op zijn schouder "with the band" is).
rhodes mark 1 stage, krijg je klomp vingers van
korg z1
yamaha ex5
ik had ooit een ms20 en jupiter 8 die heb ik verkocht voor de cs80.

verder doe ik graag aan ballet en spaar ik alles van oezbekistan.

mazzel

LOL..mafketel! welkom

heeft wel reparaties nodig, das het nadeel van vintage. het weegt zwaar, en heeft de neiging dood te gaan.

mischien dat ik hem ga inruilen voor zo'n party keyboard, met alle liedjes van frans bauer ering geprogrameerd.

Hey gozerd!

Wielklemmen en bienvenue!

Wanneer doe je die Elka Synthex voor een zacht prijsje weg ;)

R.

als de lpf bij de nieuwe verkieziengen op 35 zetels komt!

Hahaha, ik doe alleen aan weekendballet ;) telt dat ook?

Maaruh, voel je vrij om je problemen in de steeds serieuser en gezelliger wordende groep te gooien, er is altijd wel een junk... oeps ik bedoel, medelotgenoot die wel wat weet :)

WELKOM

(sommige mensen snap ik niet :D)

dank je wel !
nu je het zegt............ik heb van die uitslag onder mijn oksel met die blaasjes die zo openspringen en dan komt er allemaal van dat gelig spul uit ruikt een beetje vreemd maar smaakt wel ok, vind ik tenminste, iemand een idee?

he patchwork ik heb een x aantal jaar geleden jullie nog gemailed over de cs80 die jullie hadden, die wilden jullie alleen verkopen of ruilen tegen moog c3 , nog gelukt ?
ben verdorie 8 jaar op zoek geweest naar de cs80, heb ik em eindelijk moet ie gerepareerd worden.
Was echt een nachtmerrie om dat ding hier te krijgen.

ik , mijn frietboer, en een vrind van hem zijn om 4:00 vertrokken vanuit maastricth naar londen.
frietboer heeft de hele godsganse dag zitten ouwehoeren over allerlei onzin, het hield niet op tot 22:00 non-stop.
die andere gozer had 1 bandje mee genomen met hardcore duitse heimat melodie. van 04:00 tot 22:00 met bassie en adriaan opgescheept , je moet er wat voor over hebben

Ik weet het, is geen contract

Ik weet het, is geen contract

Origineel geplaatst door david75
heeft wel reparaties nodig, das het nadeel van vintage. het weegt zwaar, en heeft de neiging dood te gaan.

mischien dat ik hem ga inruilen voor zo'n party keyboard, met alle liedjes van frans bauer ering geprogrameerd.

Ik heb hem laatst aan me nichtje kado gedaan, echt toppunt van moderne technologie, plastic mic. bijgeleverd, VETTE presets zoals: Koe, Kikker, Bell, Piano (whurlitzer SUCKS, Rhodes ook.., dit is de echte shit) 4 notes polyfonie, geen midi maar wel een klein sequencertje aan boord.
natuurlijk geen aanslaggevoeligheid, daar heb je toch alleen maar hinder van, en fullsize keys neemt alleen ruimte in.

Nee, dit is echt wat je zoekt.

Kom maar op met die CS80! krijg jij dit laatste staaltje van techniek (sample based OFF COURSE!)

LOL!!!

ken die dingen, we hadden vroeger een heuse casio sk-10 vastgespijkerd aan de eettafel., moddervette bas natuurlijk en niet te vergeten "tha flute".
echt coole dingen.

ze zouden alleen de manual wat meer allure moeten geven.

in tegen stelling tot een minimoog die monofoon is, is de casio sk-10 quadrophoon , de vca kan worden gemoduleerd door een eentraps envelope (ooeeeee!!!), verder heeft hij pulse code modulation, waardoor hij niet door lastige oscilatoren oververhit kan raken. Verder heeft hij geen lfo, al onze oscilatoren zijn snel.

Origineel geplaatst door Digimod
Die van mijn collage is ook niet meer helemaal 100 %.

Geen Moog C3 wel een http://www.synthesizers.com/

waar laat hij hem repareren ?
wat mankeert eraan ?
synthesizers.com ken ik,. zat laatst te luisteren anar een paar demo's van een MOTM, coole dingen zijn dat $$$$$$$$

Zo had pim het gewild ! Welkom en mocht je dubbele vingerhoedjes uit Oezbekistan hebben, dan wil ik ze wel ruilen met orginele klompvoetjes uit de Kaap Verdische Eilanden, maar dan wel met een keurmerk, want er is tegenwoordig veel namaak in omloop.

Houzee !

Iets met een print dacht ik, hij heeft iemand gevonden
in utrecht maar deze heeft het erg druk.
Ik zal het aan hem vragen dan mail ik je wel even

klopt woirdt er ziek van kan niet eens meer een normale kaasschaaf kopen zonder dat die verdomde oekrainers d'r weer met hun poten aan hebben gezeten.
welke kleur heeft dat vingerhoedje ?

Welkom david!

Lollige intro thread! Lachen.
Alweer een verslaafde die "in de synths is blijven hangen" erbij :D

Back