[Acid]Zweverig Acid Trackie

Resonance

Turn up the reso!
Weer een minimaal acid trackie..

deze keer wat samples gebruikt, beat komt uit de 9090 en verder 3 layers TB

ben benieuwd naar wat reacties :)

EDIT -

Laatst gewijzigd:
een paar geluiden staan te hard kom ik net achter.. onder andere de hi-hat
vanavond doe ik dit ff over.. verdere feedback is welkom :)

Anders start je toch de : 'Professionele Acid Track - thread'

Hij is een beetje chaotisch en onsamenhangend. Blijven stoeien.. 8)

Heej,

Wat mij betreft mag je wel meer swingen in je drums....ze klinken nu erg hakkelig kwa sequence en ook kwa flow (weet ff niet hoe ik dit beter kan omschrijven)...
Hoelang heb je hieraan gewerkt?
Over een van de tb lijnen zal ik wat delay en bv distortion/flanger/filter zetten in een aux loop, creeer je meer ruimte mee.

Luister wel wat er van gaat komen.

grtzzRb

Klinkt niet echt wat het zou moeten zijn....en sommige geluiden staat idd te hard ..
maar blijf vooral produceren en experimiteren...

Origineel geplaatst door brz
Heej,

Wat mij betreft mag je wel meer swingen in je drums....ze klinken nu erg hakkelig kwa sequence en ook kwa flow (weet ff niet hoe ik dit beter kan omschrijven)...
Hoelang heb je hieraan gewerkt?
Over een van de tb lijnen zal ik wat delay en bv distortion/flanger/filter zetten in een aux loop, creeer je meer ruimte mee.

Luister wel wat er van gaat komen.

grtzzRb

heb er in totaal eigenlijk maar een paar uurtjes aan gewerkt.. ik was eigenlijk aan t expirimenteren met klare loopjes maken en hier ben ik eigenlijk al de fout in gegaan, heb met opzet geluiden in de loopjes harder gezet omdat ik er rekening mee hield dat er nog geluiden bij kwamen.. kennelijk heb ik hier een grote inschattings fout gemaakt :P

verder heb ik de percussie loopjes door t zelfde kanaal als de bassline gehaald en gesidechained samen met de bass getriggerd door de kick.. maar goed .. ik ga vanavond die loopjes ff aanpassen en niet allemaal meer door t zelfde kanaal als de bass gooien.. ff zien hoe dat uitpakt, verder zit er trouwens wel bijna overal delays op maar wel subtiel

bedankt voor t luisteren allemaal :)

En je moet eigenlijk ook niet te snel posten je moet eerst zelf 1000 x luisteren en dan als jij echt tevreden bent dan posten misschien ff een goeie TIP!!!

Origineel geplaatst door Mystic
En je moet eigenlijk ook niet te snel posten je moet eerst zelf 1000 x luisteren en dan als jij echt tevreden bent dan posten misschien ff een goeie TIP!!!

als ik iets te vaak hoor dan vindt ik er zelf sowieso al niks meer aan, en hoor ik al helemaal niet meer of iets goed of fout zit.. in dit geval had ik idd weer te snel gepost eigenlijk moet je gewoon ff iets laten liggen als je denkt dat t af is en dan de volgende dag ff weer luisteren als je oren clean zijn..

Back