Rop Papen Albino 2/3 vraagje

Mellll

Ingeburgerd
Hopelijk heeft er iemand verstand van deze Synth;

Als ik deze synth opstart, dan staat de 1e soundbank automatisch geselecteerd, ik meen ambient, maar zodra ik load instrument doet kan ik uiteraard andere patches laden, dan blijft die ambient bank er staan, ik wil gewoon een hele bank kunnen laden, bijv bass of fx en dergelijke.

Als ik op load bank doet, dan heb ik geen files in de mappen staan die meteen al die patches inladen. Snapt iemand wat ik bedoel, en hoe ik wel een hele bank kan inladen? Anders is het een onhandig gedoe.

Alvast bedankt.

staan je banks wel in dezelfde map als de ambient bank ?:W

welke versie van albino gebruik je
en welke sequencer + versie.

ik meen te herinneren dat bepaalde mensen met een oudere versie van albino 3 problemen hadden met patches kiezen

Ambient is een map, en in de folder waar de folder ambient staan staan ook de andere mappen als Bass etc... het is gewoon volgens de officiele installer geinstalleerd dus dat zal wel goed geplaatst zijn.

Ik gebruik Cubase SX3 en albino 2 en 3, bij beide heb ik hetzelfde probleem...

Missschien dat ik de vraag niet goed begrijp, maar als je vanuit Albino zelf ( dus niet vanuit je host? ) een patch of bank wilt selecteren moet je gewoon met je muis op het virtuele LCDtje gaan staan en klikken. Of bedoel je toch wat anders ?

Back