• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kleine opruiming : leuke analogica te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Ik heb onderstaande spulletjes te koop. Eventueel inruil Virus B of C mogelijk (geen Virus A of rack!). Aan iets anders dan een virus B of C heb ik geen behoefte...

Heb je interesse mail me dan s.v.p. op mikeandrews@chello.nl (dat PB'en vind ik een beetje onhandig...).

De Matrix 1000, Neptune en MiniPops wil ik nog wel onder rembours versturen (mits jij de EUR 15,= extra wilt betalen uiteraard), de rest mag worden afgehaald in Diemen (vlakbij Amsterdam).

Alle prijzen zijn mijn absolute minimumprijzen, voor minder gaat het gewoon niet de deur uit...

Daar komen ze:

Roland MKS 70 met PG 800 programmer

Twee JX-8p's in een 2U doosje. Met de zeldzame PG-800 programmer, een memory card en een extra preset soundcard. Inclusief originele gebruiksaanwijzing. PG-800 mist het kapje van 1 schuifje, maar behalve dat is deze set in zeer goede staat.

900 euro

mks70.jpg

Spectral Audio Neptune VERKOCHT!

Analoog monofoon scheurbeest. Inclusief gebruiksaanwijzing. De (het schijnt zeldzame?) zilveren uitvoering, dus niet dat lelijke paars of 'goud'.

VERKOCHT

n_gold03.jpg

Korg MiniPops 35

Analoge rhytmbox. Luister maar eens naar Jarre's Oxygene, vol en warm...

100 euro

mp35.jpg

Korg SE300 Stage Echo

Geweldige tape echo met ingebouwde spring-reverb. Heel weinig draaiuren, echt in superstaat. Inclusief originele gebruiksaanwijzing en originele doos (als is deze laatste door de jaren er niet echt mooier op geworden ;))

400 euro

se-300-1.jpg

Oberheim Matrix 1000 VERKOCHT!

800 geweldige analoge presets, en de 200 user geheugens kun je met verschillende PC editors vullen. Aan het uiterlijk zou je het niet zeggen, maar dit is echt een behoorlijk complexe synth. En het klinkt natuurlijk als een huis. De sexy zwarte uitvoering :)

VERKOCHT

oberheim_matrix1000.jpg

En...dat was het voorlopig wel weer eigenlijk :)

Laatst gewijzigd:
Even een tip: als je een foto bijvoegd
leg het geheel niet op stenen neer....
(mks-70+ pg800)

(ik kan het weten, ik ben reklame fotograaf
met een JX8P +pg800)8)

succes met de verkoop!

Origineel geplaatst door mikemix
Even een tip: als je een foto bijvoegd
leg het geheel niet op stenen neer....
(mks-70+ pg800)

LOL! :) Nee, dit is een plaatje wat ik van het net heb geplukt. Hij hangt trouw in m'n rack, kijk maar op m'n website :)

900 Euro voor die set is niet echt goedkoop, maar ook niet extreem duur. Ik heb meen ik f 1.700 gevangen voor mijn JX10 en PG800 destijds. Ik denk dat die module toch iets minder waard is, gezien het bijzonder fijne toetsenbord van die JX10.
Mijn JX10 en PG waren in perfecte nieuwstaat, met het originele tasje voor de Programmer erbij, en een originele handleiding.

Ik zou de hier aangeboden combi schatten op plusminus 1.500 a 1.600 gulden. Maar ik heb geen interesse om te kopen, dus waar heb ik het eigenlijk over ...

Succes met de verkoop.

Paul.

Tja, maar je moet wel de ruimte hebben voor een slagschip als een JX-10 en als je al een goed masterkeyboard hebt...

Laatst gewijzigd:
aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaaia

:{ :{ :{

ik heb die spectral audio gekocht, en heb hem gisteren avond even flink laten brullen, maar kan je wel vertellen dat dit beestje echt MODDERVET is.:halleluja

ik heb zeker wel wat apparaatjes staan met als nummer 1 de machinedrum, maar deze is zeker met STIP op plaats 2 gekomen.

mike nog bedankt dat wei op een prijs zijn gekomen dat we er allebei blij van werden, maar als ik had geweten dat hij zo vet was had ik er ook 300 voor gegeven. hij is zeker elke euro waard.ook al zit er geen geheugen in.
maar hij is wel van voor tot achter volledig analoog, dat is zeker te horen te merken en te voelen!!!!!!!!!!!!!!

groet bass-molecules

Kijk, zo horen we het graag :okdan: En zo zie je maar weer dat zelfs ´absolute minimumprijzen´ soms toch onderhandelbaar zijn, als je maar met een serieus bod komt :)

Heel veel plezier met de Neptune!

Minipops is verkocht...

(admin, mag ik m'n eerste berichtje wijzigen? misschien wel zo duidelijk :))

Korg Tape Echo is verkocht...

Dus alleen de MKS-70 + PG 800, M64c en Acoustic Rom-card is nog over... Wie maakt me los?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back