Ik heb sinds kort een zogenaamde Roll & Go 61 opvouwbaar keyboard. Het is een vijf octaafs klavier bestaande uit een rubber klavier met een kastje waar de functies in aanwezig zijn. Hij is niet aanslaggevoelig. Het klavier heeft 100 ritmes en 100 geluiden en daarnaast nog eens 34 demos en een opnamemogelijkheid. Hij werkt op 4 penlite batterijen of een 6V adapter. Opgevouwen meet hij 245 mm, uitgevouwen 900 mm.
Ik heb hem nu een paar dagen gebruikt, maar om nu te zeggen dat hij makkelijk speelt......helaas!!! Voor even een riedeltje te oefenen is het wel leuk en misschien de blits te maken bij verjaardagen of partijtjes, is het wellicht wel leuk. Maar als professioneel apparaat moet ik helaas zeggen dat hij niet echt handig is.
Ik heb hem nu een paar dagen gebruikt, maar om nu te zeggen dat hij makkelijk speelt......helaas!!! Voor even een riedeltje te oefenen is het wel leuk en misschien de blits te maken bij verjaardagen of partijtjes, is het wellicht wel leuk. Maar als professioneel apparaat moet ik helaas zeggen dat hij niet echt handig is.