vrijdag 22/9: divi's Liquid Space performance

divi

Ouwe rot
Morgen (22/9) om 16u in TENT, Rotterdam: closing performance van de Liquid Space workshop
Starring: ondergetekende
Setup: surround audio & 3d graphics (4 speakers & projecties)

info: http://www.lab-au.com/liquid_space04/index.html

iedereen welkom! dtr aka divi

lqs01-01.jpg

have fun mate!
doe je een gewoon setje of ook extra surround-aspecten?

Origineel geplaatst door Maks
have fun mate!
doe je een gewoon setje of ook extra surround-aspecten?
"surround audio & 3d graphics": read the caps dude ;)

is wat anders dan mijn gewoonlijke gigs. de audiosamples is hier gekoppeld aan de objecten in de geprojecteerde 3d omgeving. dus object links-voor = sound links-voor. set wordt opgebouwd door 3d objecten toe te voegen resp. te deleten ipv. in te mixen. 3d objecten/geluiden bewegen in t rond voor optimaal quadrafonisch genot, plus nog wat trukjes met amplitude en fft analyse van samples gekoppeld aan de beweging van de 3d objecten. cool hoor. wel maar op 2 dagen tijd in elkaar gegooid ipv 2 weken aan gewerkt te hebben...

Origineel geplaatst door divi
"surround audio & 3d graphics": read the caps dude ;)

is wat anders dan mijn gewoonlijke gigs. de audiosamples is hier gekoppeld aan de objecten in de geprojecteerde 3d omgeving. dus object links-voor = sound links-voor. set wordt opgebouwd door 3d objecten toe te voegen resp. te deleten ipv. in te mixen. 3d objecten/geluiden bewegen in t rond voor optimaal quadrafonisch genot, plus nog wat trukjes met amplitude en fft analyse van samples gekoppeld aan de beweging van de 3d objecten. cool hoor. wel maar op 2 dagen tijd in elkaar gegooid ipv 2 weken aan gewerkt te hebben...

daarmee dus dat ik het vroeg. 't kon zijn dat jij het normale werk ging doen, en andere acts iets surroundy ofzo... bij deze:)

Back