P PRTN Nieuwkomer Lid sinds 1 april 2006 Berichten 1 22 september 2006 #1 Wil de geluiden die in mijn triton extreme zitten besturen en kunnen bewerken als midi in Cubase. Kan iemand mij ff uitleggen wat ik moet doen hiervoor. device setup, welke kabels waar enzo. thanx
Wil de geluiden die in mijn triton extreme zitten besturen en kunnen bewerken als midi in Cubase. Kan iemand mij ff uitleggen wat ik moet doen hiervoor. device setup, welke kabels waar enzo. thanx
Eraser127 Ouwe rot Lid sinds 28 augustus 2005 Berichten 3.834 Locatie Nijkerk 22 september 2006 #2 Al in de Cubase Manual gekeken?
Synthesist Getoetst lid Lid sinds 10 april 2003 Berichten 2.295 Locatie Twente 22 september 2006 #3 Of de handleiding van je synth?
seiko Unprofessional Abuser Lid sinds 27 juli 2004 Berichten 1.507 Locatie Antwerpen 22 september 2006 #4 een MIDI kabel gaat alvast handig zijn...twee nog beter wat heb je aan MIDIpoorten op die PC ?
meesha74 Muzikant Lid sinds 5 november 2004 Berichten 2.254 Locatie Hilversum 22 september 2006 #5 Re: Hoe sluit ik mijn korg triton extreme aan op cubase Origineel geplaatst door PRTN Kan iemand mij ff uitleggen wat ik moet doen hiervoor. Zie meer... O, jee! Ik voel weer een fijne discussie aankomen..
Re: Hoe sluit ik mijn korg triton extreme aan op cubase Origineel geplaatst door PRTN Kan iemand mij ff uitleggen wat ik moet doen hiervoor. Zie meer... O, jee! Ik voel weer een fijne discussie aankomen..
Hanz Anonieme Analogist Lid sinds 17 januari 2003 Berichten 13.807 Locatie Mijn eigen kleine universum 23 september 2006 #6 Bericht door een moderator: Nee hoor. In de handleidingen staat ruim voldoende informatie. En anders volstaat het zoeken op dit forum of het wereld wijde web.
Bericht door een moderator: Nee hoor. In de handleidingen staat ruim voldoende informatie. En anders volstaat het zoeken op dit forum of het wereld wijde web.