[track] The Pyramid

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
figuurtje is weg?:)
trouwens.. is dat figuurtje nou 'mr. oengaboenga'?:okdan:

figuurtje is weg, het kon wel eens verkeerd opgevat worden bedacht ik mij.. associaties enzo..

Dat figuurtje was idd een afdeling van de firma Oengaboenga. Jij snapt hem.. ;)

Re: Re: [track] Pyramid

Re: Re: [track] Pyramid

Origineel geplaatst door Lukast
lekker uitgebreid8> 8> 8>

edit: stelletje vrijmetselaars :W

Het is een uitstekend nummer. Er is een goede balans tussen creativiteit en (al bestaande) vorm. Het is niet te druk, goed uitgemixt, goede balans tussen accoorden, melodie en percussie. Jammer eigenlijk, dat dit soort nummers nooit de kans krijgt om voor een groter publiek gedraaid te worden.

Het is een uitstekend nummer. Er is een goede balans tussen creativiteit en (al bestaande) vorm. Het is niet te druk, goed uitgemixt, goede balans tussen accoorden, melodie en percussie.
thnx! :)

Jammer eigenlijk, dat dit soort nummers nooit de kans krijgt om voor een groter publiek gedraaid te worden.

Vind ik ook beetje jammer..daarom maak ik het zelf maar :D

Origineel geplaatst door pocketzip
Not Found

The requested URL /pyramid.mp3 was not found on this server.
Apache/2.0.51 (Fedora) Server at www.oengaboenga.net Port 80

heb je 'm er af gehaald?

Oops! Hij is staat er weer.. :)

..Jammer eigenlijk, dat dit soort nummers nooit de kans krijgt om voor een groter publiek gedraaid te worden.

Tuurlijk wel: pauze-melodietjes in de bioscoop, reclamefilmmuziekjes 's nachts op tv, etc. ;)

Verder, nee totaaaal niet mijn smaak. Wat uiteraard niet wil zeggen dat 't slecht gemaakt is.

ik vind het vooral goed wanneer het nummer zo rond het miden opeens echt op gang komt:)
vanaf daar tot het einde vind ik het echt een prachtig nummer:)

ik moet wel zeggen dat die hihats en cymbals uit het eerste stuk me na een tijdje wat begonnen te vervelen... ik hoopte op wat extra variatie daarin.

voor de rest, puike track:) niet wat ik normaal luister, maar ik heb met plezier geluisterd:)

De synth (saxafoon achtig) in het eerste stuk vinnik erg irritant......maar rond de helft is de track VET. Mooie mix, apparte drums en strakke geluiden!

Tof gedaan.

thnx!

Ik begrijp dat saxen anno 2006 minder gewaardeerd worden, maar de power uit het 2e stuk desalniettemeer.

Denk zelf ook dat de combie een beetje vergezocht is idd, maar ik wilde op een of andere manier langzaam en harmonieus opbouwen en dan BWAMM gaan met die banaan. hehe, dat is wel gelukt geloof ik.. :)

Thnx again ! :okdan:

Back