Jupiter 8

te gekke synth!
maar in deze staat en met deze prijs
zou ik bedanken voor de eer.

Origineel geplaatst door C738
Het feit dat ie hem zo op zijn oprit neerpleurt staat me al tegen...

-C-

Ja daar heeft net de hond gepiest bah !:D

Ik had ook gehoopt op een betere prijs .
Als hij een redelijke prijs had dan maakt het me niet zoveel uit als hij een beetje gaar is .
Als je er midi moet laten inbouwen en laten servicen etc ben je ongeveer hetzelfde kwijt voor een Jupiter 8 in perfecte staat met midi .

Een taxi vloer ziet er nog beter uit.
Weer een exemplaar naar de klote.

Dood en dood zonde

Origineel geplaatst door Arv
iedereen zeikt erop maar wil hem natuurlijk wel graag hebben, leuk is dat altijd.

Ik had hem zeker graag willen hebben .. maar ik ben altijd een beetje huiverig om een hoop geld voor " vintage" bakken neer te leggen ... zeker in deze staat ... 1850 euro is toch een hoop geld .
Heb een aantal slechte ervaringen achter de rug nl ..

Origineel geplaatst door dextah
Ik had hem zeker graag willen hebben .. maar ik ben altijd een beetje huiverig om een hoop geld voor " vintage" bakken neer te leggen ... zeker in deze staat ... 1850 euro is toch een hoop geld .
Heb een aantal slechte ervaringen achter de rug nl ..

ben benieuwd naar je slechte ervaring...Maaruuhh...ik dacht dat Jupiter 8tjes rond de 2500 kosten???...en ik heb de foto gezien maar is ie echt zo brak????

Nou ja ...Mooi is anders.
Aan de andere kant,wel netjes dat ie het erbij vermeld,en de foto's laat zien waar die flink is bekrast.
Ach ja boeiend.
Hij zal hem echt wel kwijtraken,mensen zat die er geen zak om geven hoe de cosmetische staat is.

Origineel geplaatst door Arv
iedereen zeikt erop maar wil hem natuurlijk wel graag hebben, leuk is dat altijd.

Doet u mij dan maar een alesis andromeda want die heb ik nog nooit gehad of geprobeerd ;)

Tis altijd grappig om te zien wat mensen bieden op marktplaats. Wat denken die mensen wel.
Volgens mij neemt een serieuze koper gelijk contact op en gaat niet bieden op die pagina zelf.

Back